וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לוקאקו נפרד מקונטה: "שינית אותי ככדורגלן, תודה על הכול"

החלוץ נפרד ממאמנו בשנתיים האחרונות, לאחר ההודעה הרשמית על הפרידה בינו לבין אינטר: "הפכת אותי לחזק יותר מנטאלית"

באיטליה עדיין מופתעים מההודעה של אינטר אתמול (רביעי) בדבר עזיבתו של אנטוניו קונטה. במועדון הגדילו והוציאו הודעה רשמית בה הודו למאמן שהוליך את הנראזורי לאליפות ה-19 בתודותיהם והראשונה מזה 11 שנה. באיטליה טוענים שהעזיבה של קונטה היא רק הסנונית הראשונה במה שהולך להיות קיץ לא פשוט עבור אלופת איטליה. ההערכה בארץ המגף היא ששחקנים כמו רומלו לוקאקו, לאוטרו מרטינס ואשרף חכימי צפויים לעזוב.

בינתיים, השחקנים שכיכבו העונה תחת המאמן פרסמו הודעות הערכה כלפי קונטה. רומלו לוקאקו כתב באינסטגרם: "תודה רבה לך על כל מה שעשית. אני חייב לך המון". החלוץ למעשה שוכנע להגיע לסרייה A על ידי קונטה, כשבשתי העונות באינטר רשם החלוץ הבלגי את צמד העונות הפורות ביותר שלו כשכבש 46 שער ליגה ב-71 הופעות סך הכול.

שחקן אינטר, רומלו לוקאקו, עם מאמן הקבוצה,אנטוניו קונטה. רויטרס
"אלוהים יודע איך זה שלא נפגשנו קודם". לוקאקו עם קונטה/רויטרס

"ב-2014 שוחחנו לראשונה", המשיך לוקאקו. "הקשר בינינו הפך לנהדר מההתחלה. עברנו יחד לא מעט בשנתיים האחרונות ואלוהים יודע איך זה שלא נפגשנו קודם. הגעת מבחינתי בתזמון המושלם ולמעשה שינית אותי ככדורגלן. הפכת אותי לחזק יותר מנטאלית והכי חשוב - הניצחונות שהשגנו יחד!".

כעת, על פי דיווחים באיטליה ובספרד, כעת קונטה, שיקבל 7 מיליון יורו כחלק מהסכם הפיצויים, עשוי לעשות את דרכו לריאל מדריד או לברצלונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully