וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסתמן: ז'וזואה יסיים את דרכו בהפועל באר שבע אחרי התקרית עם שגיב יחזקאל

עודכן לאחרונה: 26.5.2021 / 23:49

הכוכב הפורטוגלי קרוב לסיום דרכו במועדון מבירת הנגב. רוני לוי: "אני הרבה שנים בכדורגל, זו תקרית חריגה". גיא לוזון: "אנחנו צריכים לעשות בדק בית"

תקציר: הפועל באר שבע - מכבי פתח תקוה 0:2/ספורט2

מסתמן: ז'וזואה יסיים את דרכו בהפועל באר שבע אחרי האירוע האלים הערב (רביעי) עם שגיב יחזקאל. לקשר הפורטוגלי יש הסכם גם לעונה הבאה, אבל נראה כי אחרי התקרית יוצאת הדופן שהיתה הערב לפני המשחק, שני הצדדים ייפרדו. בבאר שבע מבינים שאי אפשר ללכת לעונה נוספת עם השחקן שהיה מעורב בכל כך הרבה תקריות העונה. יחזקאל שלא טמן את ידו בצלחת והיה פעיל לגמרי באירוע הערב, יועמד בפני ועדת משמעת פנימית ויספוג קנס כספי כבד. ספק רב אם השניים ישותפו במשחק מול מכבי חיפה ביום ראשון אף שמדובר במשחק החשוב של הפועל באר שבע העונה.

מלבד התקרית, היה גם משחק בטרנר. הפועל באר שבע עשתה הערב צעד חשוב לקראת השגת הכרטיס למוקדמות הקונפרנס ליג בעונה הבאה. הקבוצה של רוני לוי רשמה ניצחון שני ברציפות עם 0:2 ביתי מול מכבי פתח תקוה, במסגרת המחזור ה-35 ולפני אחרון בפלייאוף העליון ובליגת העל בכלל. אנתוני וארן כבש את השער הראשון בדקה ה-72, שער עצמי של אריק ינקו בדקה ה-84 הוסיף עוד אחד ושם חותם על התוצאה. עכשיו הפועל באר שבע מגיעה אל מחזור הסיום כשהכול תלוי בה, תיקו בחיפה מול מכבי והיא תהיה במקום הרביעי ובאירופה בעונה הבאה. מכבי פתח תקוה, מנגד, רשמה הפסד שני ברציפות, נראתה לא טוב במיוחד ועכשיו היא צריכה לנצח במחזור הסיום את מ.ס. אשדוד ולקוות שהפועל באר שבע תפסיד בחיפה כדי לסיים במקום הרביעי.

ז'וזואה שחקן הפועל באר שבע. לירון מולדובן
תקרית אחת יותר מידי? ז'וזואה/לירון מולדובן
רוני לוי מאמן הפועל באר שבע. דני מרון
צריך תיקו כדי להיות באירופה. רוני לוי/דני מרון

רוני לוי מאמן באר שבע אמר אחרי המשחק: "ככל שהזמן עבר, הקבוצה השתפרה. הפלייאוף הזה הוא מאוד קשה, כל משחק קריטי. חשוב מאוד שניצחנו יריבה חזקה כמו מכבי פתח תקוה. היה קשה מאוד, בטח שאנחנו עושים משחק שלישי בתשעה ימים".

על התקרית בין ז'וזואה לשגיב יחזקאל לפני המשחק: "חבל שזה קרה, זה לא המקום לפרט מה קרה, אבל זו הייתה תקרית חריגה מאוד. אני בכדורגל הרבה שנים וזה חריג מאוד. אנחנו לא מתעסקים בהחלטות לגבי העתיד שלהם, בטח לא בתקשורת".

על המפגש מול מכבי חיפה: "ברור שהיה עדיף לקבל אותם כשהם כבר אליפות. אבל אנחנו נעשה את שלנו. עוד לא נכנסתי לחישובים של מה אנחנו צריכים, אנחנו צריכים כמה ימים של מנוחה".

גיא לוזון מאמן מכבי פתח תקוה: "אנחנו משחקים טוב במחצית הראשונה, אבל מגיעים למחציות השניות שבעים וחושבים שיהיה טוב. הפסדנו כי הגיע לנו. אנחנו נעשה את הבדק בית שלנו ואת חשבון הנפש, שחקנים כשחקנים ונתקן את מה שצריך. אני לא משלים עם איבוד הכרטיס לאירופה, נילחם עד הדקה האחרונה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully