וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברצלונה, ריאל מדריד ויובנטוס בהצהרה משותפת נגד אופ"א: "או רפורמה, או שהכדורגל יקרוס"

עודכן לאחרונה: 26.5.2021 / 21:30

שלושת המועדונים הגיבו לפתיחת החקירה נגדן על הקמת הסופר ליג: "ברצלונה, יובנטוס וריאל מדריד, כולן בת יותר ממאה שנה, לא יקבלו שום סוג של כפייה או לחץ"

ז'ואן לאפורטה נשיא ברצלונה. רויטרס
ממשיכים במאבק נגד אופ"א. ברצלונה ושותפותיה/רויטרס

ברצלונה, ריאל מדריד ויובנטוס פרסמו היום (רביעי) הצהרה משותפת במאבק שלהן נגד אופ"א, וטוענות שהן לא נכנעות ועדיין דורשות רפורמה בכדורגל האירופאי. כזכור, אופ"א ביקרה את שלושת מועדוני הפאר ואתמו הודיעה שהיא פותחת בחקירה נגדן על רקע הניסיון להקים את הסופר ליג, הליגה שאמורה הייתה לקום במקום ליגת האלופות של אופ"א. שלוש הקבוצות היחידות שלא חזרו בהן מהקמת המיזם בחודש שעבר נחקרות בחשד להפרת חוקי אופ"א, והיום הן הגיבו, וטוענות שלא ייבהלו מההפחדות.

משלוש הקבוצות נכתב על פתיחת החקירה: "הגישה המדאיגה הזו מהווה הפרה בוטה של ​​החלטת בית המשפט, שכבר הזהיר את אופ"א מנקיטת צעדים העלולים להעניש את המועדונים המייסדים של הסופר ליג בזמן שההליכים המשפטיים נמשכים.

"לכן, פתיחת הליכים משמעתיים על ידי אופ"א אינה מובנת והיא התקפה ישירה נגד שלטון החוק.

נשיא אופ"א אלכסנדר צ'פרין. רויטרס
קרב תקשורתי. נשיא אופ"א, צ'פרין/רויטרס

"המטרה של הסופר ליג הייתה לשפר את מצב הכדורגל האירופי, באמצעות שיח קבוע עם אופ"א ובמטרה להגביר את העניין בענף ולהציע לאוהדים את ההצגה הטובה ביותר האפשרית. מטרה זו צריכה להיות מושגת במסגרת של קיימות וסולידריות, במיוחד במצב כלכלי רעוע כמו זה שמועדונים רבים באירופה חווים כיום.

במקום לבחון דרכים למודרניזציה של כדורגל באמצעות דיאלוג פתוח, אופ"א מצפה מאיתנו לסגת מההליכים המתמשכים בבית המשפט שמטילים ספק במונופול שלהם על הכדורגל האירופי.

"ברצלונה, יובנטוס וריאל מדריד, כולן בת יותר ממאה שנה, לא יקבלו שום סוג של כפייה או לחץ בלתי נסבל, בעוד שהן נותרות חזקות בנכונותן לדיון, בכבוד ובאמצעות דיאלוג, על הפתרונות הדחופים שהכדורגל זקוק להם כיום. או שנבצע רפורמה בכדורגל או שנצטרך לצפות בנפילתו הבלתי נמנעת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully