וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רשמית: אנטוניו קונטה עוזב את אינטר

המאמן שהוליך את הנראזורי לסקודטו ראשון אחרי עשור, לא ממשיך. הסיבה: הקושי הכלכלי וכוונת המועדון למכור שחקנים. ריאל מדריד וברצלונה מועמדות לקלוט אותו

מאמן יובנטוס אנטוניו קונטה. רויטרס
יהיה לו ביקוש בקיץ. קונטה/רויטרס

למרות עונה מופלאה שהסתיימה עם אליפות ראשונה אחרי עשור, אנטוניו קונטה עוזב את אינטר. כך הודיעו באופן רשמי לאחר שהדיווחים הציפו את הרשת. הכתב האיטלקי פבריציו רומאנו דיווח קודם לכן כי קונטה וקבוצתו הגיעו לסיכום על עזיבה באופן מיידי. זאת למרות שבשתי העונות של קונטה בתפקיד, הוא הוביל את אינטר לגמר הליגה האירופית ולאחר מכן כאמור לזכייה ראשונה באליפות מאז אותה אליפות של מוריניו.

ההחלטה המפתיעה הזו, הגיעה ככל הנראה בעקבות העובדה שהנראזורי מתכננים לקצץ בתקציב למכור שחקנים בעלות של 80 מיליון יורו עקב המצב הכלכלי. קונטה זכה באליפות לפני כן גם עם צ'לסי וגם כמובן עם יובנטוס, שבה גדל. אחד השמות שהוזכרו כמועמדים להחליפו הוא סימונה אינזאגי, מאמנה של לאציו. גם מסימיליאנו אלגרי, המאמן שהיה בשנת שבתון והצליח ביובנטוס, הוזכר כמועמד.

שחקני אינטר חוגגים אליפות. רויטרס
המאמן עוזב לאחר זכייה באליפות מספר 19 בתולדות אינטר/רויטרס

בהודעה רשמית מטעם הנראזורי נכתב: "אינטר מודיעה כי הגיעה להסכמה עם המאמן אנטוניו קונטה על התרת החוזה בין שני הצדדים. המועדון רוצה להודות לאנטוניו על חלקו בהשגת האליפות ה-19. אנטוניו קונטה לעד יישאר חלק מההיסטוריה של המועדון".

על פי דיווחים באיטליה ובספרד, כעת קונטה, שיקבל 7 מיליון יורו כחלק מהסכם הפיצויים, עשוי לעשות את דרכו לריאל מדריד או לברצלונה. בארסה הודיעה לרונאלד קומאן שבימים הקרובים תודיע לו החלטה סופית, וההערכות היו שהוא יישאר בבארסה כי אין למועדון אופציה טובה יותר, אבל כעת על פי דיווחים באיטליה הוא עשוי לעבור לקבוצה מקטאלוניה, ויותר מזה - אף נטען כי אינטר חששה שהצעה מברצלונה היא זו ש"הגבירה את המוטיבציה" של קונטה לעזוב. כמו כן, ריאל מדריד עשויה גם היא לחפש מאמן חדש, על רקע עתידו הלא ברור של זינאדין זידאן, וקונטה הוא כמובן אופציה ראויה ואיכותית.

באיטליה אף מעריכים שהעזיבה של קונטה היא רק צעד ראשון בקיץ סוער לאינטר: שחקנים כמו רומלו לוקאקו, לאוטרו מרטינס ואשרף חכימי צפויים לעזוב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully