וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תלה את הנעליים: שחקנה לשעבר של מכבי תל אביב אורלנדו סה הודיע על פרישה

הפורטוגלי ששיחקק במכבי תל אביב ב-2016 ושיחק גם בבלגיה וספרד, תלה את הנעליים בגיל 33 בעקבות פציעות חוזרות ונשנות

שחקן מכבי תל אביב אורלנדו סה. מכבי תל אביב, אתר רשמי
תלה את הנעליים. אורלנדו סה/אתר רשמי, מכבי תל אביב

שחקנה לשעבר של מכבי תל אביב אורלנדו סה הודיע היום (רביעי) על פרישה ממשחק פעיל כשהוא בן 33, זאת בעקבות פציעה. הכדורגלן הפורטוגלי כתב מכתב ארוך בו הודה לקולגות, לאוהדים וביטא בצורה כנה ומרגשת את החשיבות שמילא הכדורגל בחייו. בין השאר ציין סה את תקופתו במכבי תל אביב כשהודה למועדונים בהם שיחק.

"אני לא יכול לבטא עד כמה השערים שהבקעתי גרמו לי לאושר", כתב סה במכתב הפרידה אותו פרסם בטוויטר. "כשהשמחה הזו השתקפה מפניהם המאושרות של האוהדים, זה היה פשוט נפלא. אני גאה שהייתי חלק מענף הכדורגל, שהכיר לי אנשים מדהימים עם אופי נהדר". סה סיכם: "עכשיו זה הזמן שלי להנות מהאהבה של בנותיי ומהחיים באופן כללי. ללא קרעים וללא פציעות. עכשיו אני חוזר לחיות את הכדורגל כאוהד. אני אסיר תודה לגמרי, אורלנדו סה".

אורלנדו סה ערך את הופעתו הראשונה בקבוצה הבוגרת של ספורטינג בראגה ב-2007 במסגרת הליגה הפורטוגלית. בשנים 2009-2011 שיחק בפורטו, אך למעשה ערך במדי מועדון הפאר הפורטוגלי שתי הופעות בלבד לאורך כל התקופה. באמצע עונת 2015/16 הגיע למכבי תל אביב במדיה כבש שני שערים בעשר הופעות.

מהצהובים עבר החלוץ למועדון בו רשם את התקופה הפורה בקריירה - סטנדרד לייז' הבלגית. בבלגיה כבש 26 שערים ב-50 הופעות לאורך שתי עונות בהן שיחק בקבוצה. בעונה האחרונה היה רשום כשחקן מלאגה מהליגה הספרדית השנייה, אך לא שותף במשחקי הקבוצה במהלך העונה החולפת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully