וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאמינים שאתם אלה שגורמים לקבוצה שלכם לנצח? אתם לא לבד

מחקר של מאסטרקארד בקרב 12 אלף אוהדי כדורגל מאירופה מעלה כי 90 אחוז מאמינים שהאמוציות שלהם גורמות לשחקנים לשחק טוב יותר. הרוב גם מאמינים שהם אופטימיים יותר

לקראת גמר ליגת האלופות שייערך ביום שבת הקרוב (29.5) בפורטו ולרגל 27 שנות שיתוף פעולה עם אופ"א, ביצעה מאסטרקארד מחקר בקרב 12 אלף אוהדי כדורגל מרחבי יבשת אירופה, ובו בחנה את מידת ההשפעה שהם חושבים שיש להם על המשחק.

90% מהאוהדים מאמינים שהאמוציות שלהם גורמות לשחקנים לשחק טוב יותר; 86% מאמינים כי אהדת קבוצת כדורגל הופכת אותם לאופטימיים יותר באלמנטים אחרים בחיים; 60% אומרים כי תחושות מנוגדות של שמחה וכעס בזמן משחק כדורגל מהוות הכנה טובה להתמודדות עם שינויים יומיומיים בייחוד בשנה האחרונה; 35% מאמינים כי התשוקה במשחק הכדורגל נובעת מהעובדה שאלפי אוהדים שרים יחדיו ו-45% אומרים שלהריע ביחד עם אחרים זאת התשוקה האמיתית בכדורגל.

המחקר, או בשמו המקצועי - Football Fandom Study- נערך בתמיכת המאמן המעוטר ז'וזה מוריניו שדן בתפקיד החשוב של האוהדים בזמן המשחק: "אני מאמין בכוחם של האוהדים. הם לא רק מעודדים או דוחפים, הם משחקים בעצמם. התשוקה, הרעש, האנרגיה, הלחץ, גם במשחקי חוץ, גם של אוהדים מקבוצות יריבות - אנחנו זקוקים לזה".

אוהדי מנצ'סטר סיטי. רויטרס
כמה שהנוכחות ביציע משמעותית/רויטרס

עוד לפי המחקר של מאסטרקארד 23% מהאוהדים קבעו כי ההליכה לאירוע ספורט זה הדבר שהיה הכי חסר עבורם בתקופת הקורונה, והנה גמר ליגת האלופות השנה, בין מנצ'סטר סיטי לצ'לסי, ייערך לעיניי 12 אלף צופים. אמנם עדיין מספר קטן של אוהדים אך רב יחסית לכך שבשנה האחרונה התרגלנו למראות היציעים הריקים במפעל בשל מגפת הקורונה. כמו כן, בצל החשש מקורונה, האוהדים שכן יגיעו למשחק ייהנו מחוויית תשלום ללא מגע, בטוחה וללא כל מגע שתספק להם מאסטרקארד.

עיקרי המחקר (12 אלף נשאלים)

  • 90% מאמינים שהאמוציות שלהם גורמות לשחקנים לשחק טוב יותר
  • 86% מאמינים כי אהדת קבוצת כדורגל הופכת אותם לאופטימיים יותר
  • 60% אומרים כי תחושות מנוגדות של שמחה וכעס בזמן משחק כדורגל מהוות הכנה טובה להתמודדות עם שינויים יומיומיים
  • 45% אומרים שלהריע ביחד עם אחרים זאת התשוקה האמיתית בכדורגל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully