וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הייתי מוכר את מוחמד סלאח מחר. ליברפול משחקת טוב יותר בלעדיו"

שוער העבר דייויד ג'יימס טוען: "ברור שהוא טוב, אבל הוא פוגם בשטף המשחק, גם כשהוא כובש. זו הזדמנות טובה לקבל עליו כסף"

שחקן ליברפול מוחמד סלאח. רויטרס
האמנם ליברפול טובה יותר בלעדיו? סלאח/רויטרס

"אני לא יודע מה יוליד יום, אולי בעתיד אשחק בספרד", אמר לפני כחודשיים מוחמד סלאח כשנשאל על העניין שמגלות בו ריאל מדריד וברצלונה, לפי דיווחים. בעוד אין עוררין בנוגע ליכולותיו של כוכב ליברפול, יש כאלה שטוענים כי המרסיסיידרס דווקא ירוויחו מעזיבתו.

"מבחינתי הוא אולי הגיע למקום השני בתואר נעל הזהב, אבל ליברפול טובה יותר בלעדיו", טען שוער הקבוצה לשעבר דייויס ג'יימס. "יש פה הזדמנות להרוויח עליו. דיוגו ז'וטה יתאים באופן טבעי לשלישייה הקדמית, רוברטו פירמינו יקבל יותר חופש, ואז לליברפול תהיה דינמיקה אחרת מקדימה והיא לא תצטרך להסתמך על השערים של סלאח".

ג'יימס נשאל האם זהו הרגע הנכון למכור את הכוכב המצרי, והשיב: "כן. מחר. הייתי עושה את זה עכשיו. זו לא שאלה של האם הוא שחקן טוב - המספרים שלו מדברים בעד עצמם. המספרים שלו דומים למישהו כמו סרחיו אגוארו, אבל פפ גווארדיולה הבין שהוא כבר לא זקוק לאגוארו. אני חושב ששטף המשחק של ליברפול לעתים נפגע בגלל סלאח, אפילו כשהוא כובש".

צפו ב-0:2 של ליברפול על קריסטל פאלאס

תקציר: ליברפול - קריסטל פאלאס 0:2/ספורט1

האוהדים של ליברפול חושבים אחרת, כמובן, ובחרו בו פעם נוספת לשחקן העונה שלהם. "אני מאושר לזכות בתואר הזה", אמר סלאח. "אני חושב ששיחקתי בסדר העונה, אבל העניין הוא כל הקבוצה, הלוואי והיינו טובים יותר. סבלנו הרבה במהלך העונה הזו, האוהדים היו חסרים לנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully