וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"ניקיטה רוקאביציה זומן לנבחרת בזכות היכולת. זה פרס שמגיע לו"

חלוץ מכבי חיפה חוזר לנבחרת אוסטרליה אחרי כשלוש שנים. המאמן: "הוא מפציץ בישראל, אני מזמין שחקנים לפי הכושר שלהם"

ניקיטה רוקאביציה חוגג עם שחקני נבחרת אוסטרליה. GettyImages
הקאמבק למדים הלאומיים סוף סוף יוצא לפועל. רוקאביציה/GettyImages

אחרי 18 חודשים ארוכים בלי לשחק - תוצאה של התפרצות נגיף הקורונה - נבחרת אוסטרליה מתכוננת לארבעה משחקי מוקדמות מונדיאל בתוך פחות משבועיים החל מיום חמישי הבא. בגלל העומס הגדול, המאמן גרהאם ארנולד הזמין 31 שחקנים ואחד מהם הוא ניקיטה רוקאביציה. הקאמבק של מלך שערי ליגת העל היה אמור לצאת לפועל כבר לפני כמה חודשים, אבל נדחה.

רוקאביציה בן ה-33 הוא אחד משלושה שחקנים שחזרו למדים הלאומיים אחרי תקופה של כמה שנים והמאמן ארנולד אמר: "הפרס הזה מגיע לניקיטה, שמפציץ בישראל. הזימונים לנבחרת אוסטרליה מתבססים על הכושר של השחקנים ולא על נאמנות כלשהי. רוקאביציה ושאר השחקנים שחזרו למדים הלאומיים אחרי הרבה זמן, זומנו בזכות היכולת וההופעות שלהם".

תקציר: מכבי חיפה - מ.ס. אשדוד 0:2/ספורט1

רוקאביציה רשם 18 הופעות בנבחרת אוסטרליה ובהן כבש שער אחד, נגד דרום קוריאה במשחק ידידות ב-2012. בהמשך לא הוזמן לסוקרוז במשך תקופה ארוכה, חזר לסגל באוקטובר 2017 וכעבור חמישה חודשים ערך את ההופעה האחרונה שלו, כשנכנס כמחליף לדקות הסיום ב-0:0 נגד קולומביה במשחק רעים.

החלוץ האוסטרלי צפוי לצאת למשחקי נבחרתו אחרי אליפות שנייה בקריירה, אבל בפעם הראשונה כשחקן מרכזי. ב-2009/10 הוא שימש בורג משני מאוד בתואר של טוונטה בהולנד ויש לו גם סוג של תואר נוסף: אליפות הבונדסליגה 2 עם הרטה ברלין ב-2010/11. רוקאביציה הוכתר למלך שערי ליגת העל בעונה שעברה עם 22 כיבושים והוא בדרך לתואר שני ברציפות - כרגע עם 18.

בגלל מגבלות הקורונה ודחיית המשחקים, כל ארבעת המשחקים הקרובים של אוסטרליה ייערכו בכווית ב-3-15 ביוני. היא תפגוש שם את הנבחרת המקומית ולאחר מכן תשחק נגד טייוואן, נפאל וירדן. הסוקרוז מוליכים את בית ב' עם מאזן של 12 נקודות מ-12 אפשריות והם קרובים להבטחת המקום בשלב הבא של מוקדמות המונדיאל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully