וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יומיים אחרי האליפות, כריסטוף גאלטייה הודיע: "אני עוזב את ליל"

המאמן המוערך שהיה חתום על האליפות הסנסציונית, צפוי להישאר בצרפת ולחתום בניס, שם ייהנה מהתקציב השני בגובהו אחרי פ.ס.ז'

כריסטוף גאלטייה מאמן ליל חוגג אליפות. רויטרס
"הייתי עוזב גם אם היינו במקום הרביעי או השביעי". כריסטוף גאלטייה/רויטרס

יומיים בלבד אחרי האליפות הסנסציונית בה זכה עם ליל, כריסטוף גאלטייה הודיע הערב (שלישי) בריאיון ל"ל'אקיפ" כי הוא עוזב את המועדון. "זה הרגע הנכון עבורי", הסביר. "דיברתי עם הנשיא ואמרתי לו שאני עוזב או מפסיק את ההתקשרות. אני לא בטוח באיזה מונח להשתמש. אני פשוט מרגיש שהתפקיד שלי כאן הסתיים. ארבע שנים זה הרבה עבור מאמן. זה הזמן לעזוב את המועדון הנפלא הזה. הייתי מקבל את אותה החלטה גם אם היינו במקום הרביעי או השביעי. אני נפרד בשיא".

המאמן בן ה-54 קיבל הצעה מפתה מנאפולי, אבל מעדיף להישאר בצרפת וצפוי להתמנות למאמנה החדש של ניס, שם יהיה גם קרוב יותר למשפחתו אחרי שעבד בצפון המדינה מאז הגעתו לליל בדצמבר 2017. ניס, שסיימה במקום התשיעי בליגה הצרפתית, תעמיד בעונה הבאה את התקציב השני בגובהו (אחרי פריז סן ז'רמן כמובן) בחסות הכסף של הבריטי העשיר בעולם, סר ג'ים רטקליף וקבוצת "אינאוס" שלו.

גאלטייה, ששיחק במהלך הקריירה שלו במארסיי, ליל, טולוז, אנז'ה ונים, אימן עד כה רק את סנט אטיין (2009 עד 2017) וכאמור את ליל. הוא הגיע כאשר הקבוצה הייתה במקום ה-18 באמצע עונת 2017/18, סייע לה לשרוד ולאחר מכן הוביל אותה לסגנות ולליגת האלופות. בעונה הקודמת הליגה נעצרה בגלל הקורונה כשליל דורגה במקום הרביעי, אבל התיקון הגיע העונה, עם אליפות ראשונה מאז הדאבל ב-2011 ורביעית בתולדות המועדון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully