וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל אילת: דרק אוגביידה סיכם ויצטרף

25.5.2021 / 23:24

הקבוצה של אריאל בית הלחמי מצאה מחליף לג'וש ניבו שעזב לארצות הברית כשסיכמה עם הסנטר הניגרי (2.06, 24) ששיחק בשנתיים האחרונות בקפריסין וזכה בחודש שעבר באליפות עם הצגה מפלצתית במשחק הגמר

דרק אוגביידה במדי א.א.ל לרנקה. טוויטר, אתר רשמי
סיכם את תנאיו בהפועל אילת. דרק אוגביידה/אתר רשמי, טוויטר

ארבעה הפסדים בארבעה משחקים בבית העליון עשו את שלהם בהפועל אילת והקבוצה הדרומית מצאה מחליף לג'וש ניבו שעזב את ישראל. אילת סיכמה את תנאיו של שחקן הפנים הניגרי-קנדי דרק אוגביידה ששיחק לאחרונה בא.א.ק לרנקה, אלופת קפריסין, והוא ינחת בישראל מחר (רביעי).

אובגיידה (2.06, 24) הוא בוגר אוניברסיטת ג'ורג'יה משנת 2019, כשבעונתו האחרונה במכללות רשם 9.7 נקודות ו-5.7 ריבאונדים בממוצע למשחק. אחרי תקופה קצרה בליגה הקנדית הצטרף לא.א.ק לרנקה ורשם במדיה בעונת 2019/20 8.7 נקודות ו-6.5 ריבאונדים בממוצע למשחק. העונה השתדרג אוגביידה ורשם 14 נקודות ו-10.3 ריבאונדים בממוצע כשהקבוצה מסיימת את הליגה במקום השני וזוכה באליפות עם ניצחון במשחק החמישי בגמר הפלייאוף נגד קרבאנוס כשהסנטר רושם תצוגה מפלצתית עם 22 נקודות ו-17 ריבאונדים.

אילת תסיים את העונה במקום הרביעי, אחרי שבתקופה ארוכה של העונה הייתה במקום השני אחרי מכבי תל אביב. הדרומיים יפגשו בחמישי את הפועל חיפה במשחק שינעל עבורם את משחקי הליגה הסדירה וצפויים לפתוח את הפלייאוף כבר ביום ראשון, כשהיריבה שלהם תהיה אחת מבין הפועל חיפה או הפועל ירושלים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully