וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יונתן אלון: "קרו הרבה דברים שעשו לנו מזל"

מאמן הפועל ירושלים התייחס ב-103FM ל-82:83 המפתיע של הפועל ירושלים על מכבי תל אביב לאחר שלשת ניצחון של אדם אריאל

שחקן הפועל ירושלים אדם אריאל. ברני ארדוב
שלשת ניצחון לא מעולם הזה. אדם אריאל/ברני ארדוב

הפועל ירושלים הפתיעה אמש (שני) את מכבי תל אביב עם ניצחון 82:83 דרמטי לאחר שלשת ניצחון של אדם אריאל. פתיחת המשחק התעכבה בכ-45 דקות בגלל תקלה במערכת השעונים אך המשחק יצא לדרך בסופו של דבר והסתיים בניצחון מפתיע לירושלמים, שאיבדו את מרבית שחקניהם הזרים וטרם המשחק מעטים חשבו שיש להם סיכוי מול הצהובים.

יונתן אלון התייחס ליחסי הכוחות אתמול במשחק, ואמר: "אני חושב שאף אחד לא ציפה, הסיטואציה שלנו ברורה אבל בגלל זה גם ספורט מרגש. קרו הרבה דברים שעשו לנו מזל, זה שהשעון נעצר, הבדיקה והכול". קוף טען שסולימאן בריימו צריך לקבל 'תעודת הוקרה' על כך שנשאר בארץ בזמן שזרים רבים בחרו לעזוב. על כך אמר אלון: "הוא כזה אדם מיוחד שאם תשאל אותו, הוא מבחינתו, כך זה צריך להיות".

באשר לסוגיית השחקנים הזרים בליגת העל, שהודיעו לפני כשבועיים שאין בכוונתם להישאר בישראל, והפגיעה במהלך המשחק כתוצאה מכך, אמר: "הבנו די מהר שאם לא נביא מישהו שנמצא בארץ, כנראה פרקטית אי אפשר יהיה להביא משהו. זה היה עוד כשהייתה לחימה. זה פוגע ברמה, אני מסכים. זו סיטואציה שהמדינה שלנו הייתה בה. אם אתה מסביר את זה לאדם זר זו סיטואציה לא נורמלית".

עוד הוסיף, כי: "ג'וליאן בויד הוא שחקן מנוסה, עם שכל, שיכול לבוא ולהיכנס. לא הבאנו מישהו שרגיל לזרוק 15 זריקות במשחק, ואם לא - הוא לא יודע איך לשחק. מהבחינה הזאת הוא עוזר לנו, כי הוא נכנס לתוך משהו קיים". קופמן טען שצריכה להיות היערכות לקראת העונות הבאות, "אנחנו לא יודעים מה יקרה, איזה מגיפות יהיו, מלחמות. השנה האחרונה הוכיחה שאנחנו לא יודעים כלום, וצריך להיערך מערכתית, שלא ישנה אירוע שזרים ינהלו פה את העניין וילכו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully