וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת העל: הפועל חולון ניצחה את אילת והתקרבה להבטחת המקום השני

מיכל סוקולבסקי הבריק בהופעת הבכורה שלו (22) וסייע לחבריו החדשים להשיג 93:104 ולהשלים סוויפ עונתי על הדרומיים

שחקן הפועל חולון נייט ססטינה. דני מרון
חולון נותרה מושלמת העונה מול אילת. ססטינה/דני מרון

הפועל חולון גברה הערב (שלישי) 93:104 על הפועל אילת במסגרת הבית העליון בליגת העל. הקבוצה של סטפנוס דדאס השלימה ניצחון חמישי העונה על הדרומיים מתוך חמישה מפגשים ונותרה מושלמת מול הקבוצה של אריאל בית הלחמי. המארחת הוליכה לכל אורך המשחק וברחה מידי פעם ליתרון דו ספרתי, כשרועי הובר ניסה ואף הצליח יחד עם רגלנד ושולדבראנד להחזיר את קבוצתו לפיגור חד ספרתי. עם זאת, הפורוורד החדש של חולון מיכל סוקולבסקי בהופעת בכורה נהדרת (22) וכריס ג'ונסון (23) דאגו לחולון לניצחון נוסף שמקרב אותה לעבר הבטחת המקום השני בליגה.

קלעו לחולון: כריס ג'ונסון 23 ו-5 ריב', מיכל סוקולובסקי 22, סי. ג'יי. האריס 20 ו-7 ריב', גיא פניני 13 ו-7 אסיסטים, ווילי וורקמן 12, ניב משגב 8, נייט ססטינה 6.

קלעו לאילת: רועי הובר 19 ו-7 אסיסטים, ג'ו רגלנד, חואקין שוכמן ויונתן שולדבראנד 13 כ"א, מארקל בראון 11 ו-6 אס', בן קרטר 9, מירון רוינה 8, צוף משה 7.

שחקן הפועל חולון גיא פניני עם נייט ססטינה. דני מרון
פניני עם ססטינה/דני מרון

מהלך המשחק

רבע 1:

מירון רוינה הצעיר פתח טוב בשורות האורחת, אך סי. ג'יי. האריס נכנס לעניינים כשתי שלשות שלו קבעו 18:25. הפורוורד החדש מיכל סוקולבסקי השלים ריצת 2:16 לזכות המארחת שעלתה ליתרון דו ספרתי ראשון במשחק. 20:30 לחולון בסיום הרבע הראשון.

רבע 2:

אילת הורידה מעט את ההפרש של חולון, אך המארחת חזרה להפרש דו ספרתי. סוקולובסקי הראה ניצוצות, האריס ופניני הבריקו אך בצד השני גם אילת התעוררה. ג'ו רגלנד הוליך את חבריו שקיזזו את הפער והצליחו לרדת להפסקת המחצית בפיגור 53:49 בלבד.

שחקן הפועל אילת חואקין שוכמן עם צוף בן משה. רז גליל, מנהלת הליגה, אתר רשמי
אילת רדפה כל המשחק אחרי חולון אך לא הצליחה להשיג מהפך. שוכמן עם בן משה/אתר רשמי, רז גליל, מנהלת הליגה

רבע 3:

חולון פתחה מחדש את פער על היריבה, שאמנם קיבלה תוצרת מרוב השחקנים שעלו לפרקט, אך לא הצליחה לעצור את האריס, ג'ונסון וסוקולובסקי. שולדבראנד ורועי הובר נכנסו לעניינים באילת, ולקראת הרבע המכריע הוליכה המארחת 69:76.

רבע 4:

ווילי וורקמן וניב משגב השיבו את המארחת ליתרון דו ספרתי. סוקולובסקי העלה את מאזנו האישי ל-19 נקודות. אילת ניסתה, אך חולון הייתה גדולה על האורחת. סוקולובסקי וג'ונסון היו נהדרים, ויחד עם שאר חבריהם הצליחו לסגור ניצחון חמישי העונה על הדרומיים, 93:104.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully