וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח בספרד: גארת' בייל עשוי לפרוש מיד אחרי היורו

על פי ABC, הוולשי שוקל ברצינות לסיים את הקריירה בגיל 31 ואולי לעשות הסבה לגולף: "נמאס לו מהלחץ, הוא רוצה להתנתק מכדורגל"

גארת' בייל שחקן נבחרת ויילס חוגג שער. רויטרס
משחקיו האחרונים יהיו במדי הנבחרת? גארת' בייל/רויטרס

האם גארת' בייל יסיים את הקריירה שלו כבר בגיל 31 ומיד אחרי טורניר היורו? כך לפחות טוענים הערב (שלישי) בספרד. על פי דיווח של ABC דפורטס, שחקן הכנף הוולשי שוקל את עניין הפרישה והוא עשוי להסכים להתרת חוזהו בריאל מדריד תמורת פיצוי כספי מסוים.

עוד נטען בדיווח כי "בייל לא יכול לסבול יותר את הלחץ הקיים בעולם הכדורגל ורוצה להתנתק מהכול". הוא מתכוון להקדיש עצמו למשחק הגולף ואולי אפילו לפתח קריירה כמקצוען בתחום.

בייל חזר בתחילת העונה לטוטנהאם כמושאל, אחרי שבע שנים בהן שיחק בריאל מדריד. למרות תרומתו לארבע הזכיות של הבלאנקוס בליגת האלופות, כולל המספרת המרהיבה בגמר 2018, בייל לא זכה לאהבת הקהל או המועדון, ובתקשורת בעיקר ביקרו אותו בעקבות הפציעות הרבות והעדפתו לשחק גולף על פני כדורגל. העונה הוא בחר לשוב לקבוצתו הקודמת. במדי טוטנהאם כבש 16 שערים בכל המסגרות, אבל הקבוצה כשלה והשיגה רק כרטיס לקונפרנס ליג.

בעוד כשבועיים אמור בייל להוביל את נבחרת ויילס ביורו, ולאחר מכן הוא עשוי להודיע על סיום דרכו. בנבחרת יש לו 33 שערים ב-90 הופעות מאז 2006, כולל הישג השיא בהגעה לחצי גמר יורו 2016. ההחלטה שלו תהיה בכל מקרה רק אחרי הטורניר, והיא תלויה גם בזהות המאמנים בריאל מדריד וטוטנהאם, שעוד עשויה להחתימו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully