וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לקראת גמר האירופית: סולשיאר "סומך על תחושות הבטן", אלכס פרגוסון הצטרף לנסיעה

לקראת המפגש עם ויאריאל (רביעי, 22:00, ספורט1) מאמן מנצ'סטר יונייטד נזכר בגמר הצ'מפיונס של 1999: "זה כבר קרה בעבר". המאמן הסקוטי האגדי הצטרף לנסיעה. לוק שואו: "אני לא מצפה ממנו שינאם לנו, אנחנו בטירוף בכל מקרה"

גמרהסתיים26/05/2021
ויאריאל
  • מורנו (29)
11:12
  • (55) קבאני
מנצ'סטר יונייטד
מאמן מנצ'סטר יונייטד אולה גונאר סולשיאר. רויטרס
סומך על תחושות הבטן שלו. סולשיאר/רויטרס

מנצ'סטר יונייטד או ויאריאל. אחת מהן תניף את גביע הליגה האירופית מחר (רביעי, 22:00, ספורט1) כשהשתיים ייפגשו לגמר המפעל המשני של אופ"א באיצטדיון מייסקי בעיר גדנסק שבפולין. השדים האדומים מחפשים זכייה שנייה בגביע לאחר שעשו זאת בעונת 2016/17, בעוד ויאריאל מחפשת זכייה ראשונה אי פעם בתואר כלשהו, בוודאי אירופאי. עם זאת, מאמנה אונאי אמרי יקווה לתרום לשחקניו מעט מהניסיון שלו, כשעבורו זאת תהיה הזדמנות זכות בגביע הליגה האירופית הרביעי שלו.

השדים האדומים יחסרו פיל ג'ונס, הארי מגווייר ואנתוני מרסיאל הפצועים. מי שדווקא כן שיצטרף לנסיעה של האנגלים לפולין הוא מאמנה האגדי של יונייטד אלכס פרגוסון, שאימן את מאמנה הנוכחי אולה גונאר סולשיאר. "אני לא יכול להגיד לכם כמה אני גאה", אמר סולשיאר לקראת הגמר. "זה הולך להיות רגע מיוחד. אי אפשר שלא להיות גאה כשאתה מוביל קבוצה כמו מנצ'סטר יונייטד לגמר. כששחקנים חותמים במועדון כמו שלנו הם יודעים שהם חותמים כדי לזכות בתארים. הם מקבלים את האתגר של להיות הטוב ביותר, בגלל שזה המועדון הטוב ביותר בעולם. זה הלחץ של מנצ'סטר יונייטד".

שחקן מנצ'סטר יונייטד ברונו פרננדש. רויטרס
"מקווה שהאוהדים יהנו". פרננדש/רויטרס

הנורבגי שכבש את שער השוויון הדרמטי בגמר ליגת האלופות של שנת 1999 וסייע למנצ'סטר יונייטד לזכות אז באליפות אירופה נשאל מה למד מאותו רגע ומה יוכל ליישם ממנו בגמר: "צריך לסמוך על האינסטינקטים שלך, על תחושת הבטן. אומר לשחקנים שיפתחו על ספסל שעשוי להיות להם חלק משמעותי במשחק מבחינתנו. זה כבר קרה בעבר".

ברונו פרננדש התייחס ל-9,500 האוהדים שיורשו להיכנס ליציעים: "האוהדים הם חשובים מאוד. כפי שראינו לאורך כל העונה, כדורגל בלי האוהדים זה ענף שונה לגמרי. לקבל אותם בחזרה שוב במשחק גמר זה נהדר מבחינתנו ואנחנו מקווים שהם יהנו".

לוק שואו התייחס להצטרפותו של פרגוסון למסע: "אני לא מצפה ממנו לנאום לנו. אנחנו רואים אותו במלון אבל אני חושב שאנחנו בתוך הקבוצה מדרבנים אחד את השני כדי להתרכז במטרה כקבוצה. אני בטוח שאנחנו לא צריכים שאף אחד יכניס אותנו לטירוף, עם כל זה שהוא אגדה עבורנו".

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - עכשיו בישראל

בשיתוף נומייר פלוס
אונאי אמרי מאמן ויאריאל. רויטרס
המאמן המצליח ביותר במפעל יעשה היסטוריה עם ויאריאל. אמרי/רויטרס

מנגד, אונאי אמרי התייחס גם הוא לגמר ולעבודה שקבוצתו מגיעה כאנדרדוג: "מנצ'סטר יונייטד היא הפייבורטית מתחילת הטורניר והיא אכן הגיעה לגמר. יש קבוצות אחרות שסומנו גם כמועמדות לזכות אך הודחו. תמיד ראינו בעצמינו כמועמדים לזכייה. הליגה האנגלית הוא הדומיננטית ביותר בכדורגל האירופאי, אבל בדרך לתואר אתה חייב לעבור קבוצות חזקות או קבוצות שהדיחו קבוצות גדולות בעצמן כמו דינמו זאגרב. במשחקים כמו זה שיהיה מחר ניתן באמת לראות מה הרמה של הקבוצות".

הרכבי הקבוצות

שופט: קלמון טורפן (צרפת)
אצטדיון: PGE ארנה, גדאנסק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully