וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ימים של פיוס: הכירו את מיזם "ליגת האלופות של השכונות"

עודכן לאחרונה: 25.5.2021 / 16:11

"ליגת אלופות לשכונות" הוא מיזם חברתי שמבקש להעניק הזדמנות שווה לילדים, יהודים וערבים, דרך הכדורגל: "נותן לכולנו זריקת כוח להמשיך קדימה"

ליגת האלופות לשכונות. יחצ,
הלוואי שהיריבויות היחידות שנראה יהיו על המגרש/יחצ

במציאות רוויית מתחים בה אנו חיים כיום, שהעיקרי ביניהם הוא הקונפליקט היהודי ערבי, ילדי המיזם "ליגת אלופות לשכונות" מוצאים שפה משותפת, שנותנת לכולנו את התקווה והאמונה בדו קיום.

את המיזם ייסד שלומי ללום, אסיר לשעבר שהגה את הרעיון במהלך שהותו בכלא. לאחר אירוע לבבי שעבר, הבין כי עליו להקדיש את מפעל חייו להורדת רמת הפשיעה, השימוש בסמים וחיזוק האחדות החברתית בקרב ילדים ובני נוער.

"ליגת אלופות לשכונות" הוא מיזם חברתי חינמי שנולד מתוך הרעיון והצורך להפעלת ילדים ובני נוער, יהודים וערבים, המגיעים בעיקר משכונות בעלות רקע סוציו-אקונומי נמוך, במסגרת ספורטיבית וחינוכית לאחר שעות הלימודים. כיום, 3200 ילדים, מתוכם 800 ערבים לוקחים חלק במסגרת זו, הפועלת במרחב צפון הארץ וכוללת ליווי ותמיכה: הילדים מקבלים ארוחות חמות, חונכות ועזרה בשיעורי הבית, ליווי צמוד של עובד סוציאלי וכמובן הכשרה והדרכה בעולם הכדורגל על ידי מיטב המאמנים, ביניהם: איציק זוהר, שלום לוי, יוסי ג'נח ואמיר אביגדור.

ליגת האלופות לשכונות. יחצ,
פה אין הבדל דת וגזע/יחצ

ביום שני האחרון, ה-24 במאי, התקיים אירוע יריית הפתיחה של הליגה - שלב המוקדמות. אירוע חגיגי זה נפשט על ידי לילך אסולין, האישה הראשונה שניהלה משחק בליגת העל הישראלית כשופטת. כמו כן, נכחו 15 קבוצות מכלל הקבוצות שלוקחות חלק במיזם, בינהם: קבוצות ערביות, יהודיות ואף מעורבות.

שלומי ללום, מיסד המיזם אמר: "הפרצופים של בני הנוער שהשתתפו בפתיחת הטורניר דיברו בעד עצמם. לראות את חזון העמותה קורם עור וגידים, נתן לכולנו זריקת כח להמשיך קדימה בתכנית להנגשת המיזם לעוד ועוד בני נוער ברחבי הארץ. כל זה לא היה קורה מבלי התגייסותם הערכית של תורמים נדיבים, מתנדבים וכמובן שחקני הקבוצות של ליגת אלופות לשכונות".

  • עוד באותו נושא:
  • מיזם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully