וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברצלונה: פגישה עם נציגי ויינאלדום, קייס רואיז "מתקרב", ריאל מדריד מחכה בסופרקופה

עודכן לאחרונה: 25.5.2021 / 15:02

בברצלונה דווח שהנשיא לאפורטה סיכם עם נציגי ויינאלדום שיחתום לשלוש שנים, ויהיה אחד מארבעה שחקנים חופשיים שמצטרפים הקיץ. הפגישה עם קומאן נדחתה

פול פוגבה שחקן מנצ'סטר יונייטד מול ג'ורג'יניו ויינאלדום שחקן ליברפול. רויטרס
בקרוב בברצלונה? ויינאלדום/רויטרס

בברצלונה התכוננו היום (שלישי) לפגישה בין נשיא המועדון ז'ואן לאפורטה לבין המאמן רונאלד קומאן, אבל בספרד מדווחים שלאפורטה בסופו של דבר נפגש במשרדי המועדון עם נציגי ג'יני ויינאלדום, קשרה ההולנדי של ליברפול, שעל פי דיווחים סיכם בברצלונה עד 2024 ויגיע בהעברה חופשית הקיץ. הפגישה עם קומאן תיערך בסופו של דבר בהמשך היום. הגעתו של ויינאלדום אינה תלויה בהמשך דרכו של קומאן, בן ארצו של ויינאלדום, שאותו אף אימן בנבחרת. בין אם קומאן יישאר או לא, בארסה תקווה להכריז על מאמן חדש בשבעה ימים הקרובים.

יש לציין כי על פי מספר דיווחים בברצלונה, ויינאלדום ישלים את המעבר רשמית עוד לפני פתיחת היורו, והוא אף מוכן להתפשר על שכרו כדי לשחק בברצלונה, אבל יש הטוענים שאלו היו רק שיחות במסגרת משא ומתן עם הסוכן של הקשר ההולנדי, שעדיין מחכה לקרות מה באיירן מינכן תציע עבורו. על פי דיווחים אחרים, הסוכן רק "הדליף" את ההתעניינות של באיירן מינכן (ושל אינטר) על מנת להגדיל את ההצעה של בארסה.

מבחינת ברצלונה, ויינאלדום אמור להיות אחד מבין ארבעה שחקנים חופשיים שמצטרפים הקיץ - יחד עם סרחיו אגוארו, אריק גרסיה וממפיס דפאיי. על פי העיתונאי פבריציו די מארציו, מי שהיה מעורב במגעים בין ויינאלדום לברצלונה זה אח של ליאונל מסי, רודריגו מסי.

שחקן חופשי נוסף שעשוי להגיע הוא קייס רואיז-אטיל, הקשר בן ה-18, שהודיע שהחליט לעזוב את פריז סן ז'רמן ולא לחדש את חוזהו בקבוצה הצרפתית, ועל פי "ספורט" הוא "מתקרב לברצלונה".

עוד בברצלונה: היום נקבע סופית שבארסה תשחק מול ריאל מדריד בחצי גמר הסורקופה הספרדי, כשבמשחק השני תפגוש אתלטיקו מדריד את אתלטיק בילבאו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully