וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי 20 שנה: אליצור חולון חוזרת לאירופה

עודכן לאחרונה: 25.5.2021 / 12:48

קבוצת הנשים של חולון תשחק ביורוקאפ, היו"ר: "מאמין שנדע לבנות קבוצה איכותית שתתמודד בארץ על כל התארים ותייצג בכבוד את ישראל בזירה האירופית"

רועי אייזנברג מאמן אליצור חולון. ברני ארדוב
חולון תשחק באירופה. אייזנברג/ברני ארדוב

קבוצת הנשים של אליצור חולון הודיעה הבוקר (שלישי) כי בעונה הקרובה היא חוזרת לשחק בזירה האירופית אחרי 20 שנה כשתשתתף במשחקי היורוקאפ. בפעם האחרונה שהופיעה חולון באירופה הייתה במסגרת גביע רונקטי בשנת 2002.

חולון החלה כבר לבנות את הסגל לעונה הקרובה והחתימה את כוכבת העל קלסי בון (29, 1.93 מטר), בוגרת מכללת טקסס שנבחרה במקום החמישי בדראפט ה- WNBA על ידי הניו יורק ליברטי, ומשם עברה לקונטיקט סאן בשורותיה רשמה נתונים סטטיסטיים מרשימים: 15.7 נקודות בממוצע למשחק ו-6.3 כדורים חוזרים ואף השתתפה במשחק האולסטאר של ה-WNBA.

לבון ניסיון בזירה האירופית כשבשנת 2015 הייתה שותפה לזכייתה של גלאטסראיי הטורקית באליפות היורוליג וב-2019 הובילה את מרסין הטורקית לזכייה באליפות טורקיה. משם עברה לשחק בליגה הסינית היוקרתית שם העמידה ממוצעים של 27.8 נקודות למשחק ו-10.1 כדורים חוזרים. אשתקד, בגלל מגיפת הקורונה החליטה בון להישאר בארצות הברית והעונה היא תשחק בחולון שתשחק ביורוקאפ.

מנחם וידהורן יו"ר חולון אמר הבוקר: "זהו יום מיוחד למועדון שאחרי 20 שנה חוזר למסגרת האירופית. הצטרפותה לקבוצה של שחקנית איכותית ברמתה של קלסי בון, אחת הסנטריות הטובות ביותר שהגיעו לישראל, היא החתמה יוצאת דופן במלוא מובן המילה. אני מאמין שיחד אתה נדע לבנות קבוצה איכותית שתתמודד בארץ על כל התארים ותייצג בכבוד את ישראל בזירה האירופית".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully