וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחד הספורטאים הגדולים בתולדות הודו נעצר בחשד לרצח אכזרי

עודכן לאחרונה: 25.5.2021 / 11:43

לקרוא ולא להאמין: המתאבק סושיל קומאר שזכה במדליות באולימפיאדות בלונדון ובבייג'ין, חשוד שרצח את חברו בעזרת מקל הוקי, בזמן שדרש מחבר אחר לצלם את המעשה הנוראי. הוא נעצר אחרי מצוד של 20 יום

הודו סוערת, ולא רק בגלל נגיף הקורונה שממשיך להשתולל במדינה. אחד הספורטאים המוכרים והמעוטרים במדינה, המתאבק סושיל קומאר שזכה בשתי מדליות אולימפיות, נעצר היום (שלישי) בחשד לרצח אכזרי אחרי מצוד שארך 20 יום.

קומאר - הספורטאי המעוטר ביותר בתולדות הודו, שזכה במדליית כסף בלונדון 2012, בארד בבייג'ין 2008 ובאליפות העולם בהיאבקות ב-2010, נעצר בבירה דלהי אחרי מצוד שנמשך כשלושה שבועות, בחשד שחטף ורצח את חברו המתאבק סגאר ראנה.

קומאר, שהיה מבוקש על ידי משטרת דלהי במשך תקופה ארוכה, ברח למדינות שכנות בניסיון להימלט, אך מידע שהגיע למשטרה המקומית בעקבות פרס כספי שהוצע, הוביל למעצרו.

על פי החשד, קומאר חטף את ראנה ושניים מחבריו והכה את המתאבק למוות בעזרת מקל הוקי, בזמן שחבריו סופגים גם כן מהלומות וצופים בחבריהם גוסס. שני חבריו של ראנה שרדו, ומאוחר יותר טענו שקומאר החליט לנקום בחברו שבעבר שכר ממנו נכס, אך לא הצליח לעמוד בתשלומים.

בנוסף טוענים בהודו, שאחד מחבריו של קומאר שהה במקום בזמן הרצח, והוא התבקש על ידי המתאבק האולימפי לצלם בטלפון הסלולרי שלו את המעשה. "קומאר דרש מחברו להפיץ את הסרטון ברשת, כדי שיהפוך לוויראלי, אבל זה כמובן לא קרה. בכל מקרה אותו סרטון נמצא בידי המשטרה והוא ישמש את החוקרים המקומיים במהלך החקירה". בקשת הערבות שלו נדחתה והוא צפוי להישאר במעצר עד למשפטו.

  • עוד באותו נושא:
  • טראש טוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully