וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ריאל מדריד: בנזמה טוען ש"זידאן לא יעזוב, אתם תראו", ראמוס "תקוע בלימבו"

עודכן לאחרונה: 25.5.2021 / 12:20

הבלאנקוס עדיין לא הודיעו לגבי המאמן, בנזמה טוען: "לא רואה את ריאל בלי זידאן". ראמוס הפצוע מסיים חוזה, ו"תקוע" בין ריאל מדריד לפריז סן ז'רמן. מודריץ' חתם לעונה נוספת

קארים בנזמה עם זינדין זידאן, ריאל מדריד. רויטרס
"לא רואה אותו עוזב". בנזמה על זידאן/רויטרס

ריאל מדריד מתכוננת לקיץ שעלול להתגלות כדרמטי ומלא שינויים, אחרי שסיימה בסוף השבוע את העונה בלי אליפות, בלי גביע המלך ובלי ליגת האלופות, ולמעשה עונה בלי תואר לראשונה מאז 2009/10.

השאלה הגדולה היא בנוגע לעתידו של זינדין זידאן, שכבר רמז שהוא יעזוב. לפי דיווחים בספרד, זיזו תכנן להודיע מיד בסיום המשחק האחרון על סוף הקדנציה שלו בקבוצה, אולם רגעים ספורים לפני שעשה זאת, שוכנע על ידי בכירים במועדון להמתין כמה ימים, כדי שהצדדים יוכלו להיפגש ולדון בנושא בצורה עניינית. בכל זאת, מרבית ההערכות הן שהמאמן לא ימשיך. "אנחנו יודעים מה קורה במדריד כשאתה לא זוכה בתואר", אמר זידאן אחרי המחזור האחרון, "אדבר עם המועדון בקרוב".

קארים בנזמה התראיין בצרפת, והתייחס למצב בריאל: "אני מכבד את זידאן מאוד כי הוא תמיד ישיר איתי, תמיד היה כן איתי, תמיד נתן לי ביטחון. כרגע הוא המאמן של ריאל מדריד, אני לא רואה אותו עוזב. הוא לא יעזוב, אתם תראו. אם הוא ילך, הוא ילך, אבל כרגע אני לא רואה את ריאל מדריד בלי זידאן".

ומה יהיה עם סרחיו ראמוס? "ראמוס תקוע בלימבו", נכתב ב"אס" על המצב של הבלם בן ה-35, שסובל העונה מפציעות רבות, שיחק רק 395 דקות מתחילת השנה, ואתמול ספרד התבשרה שהקפטן גם לא יהיה בסגל הנבחרת ליורו הקרוב, על אף שמדובר בשחקן עם הכי הרבה הופעות בתולדות לה רוחה (180). עוד חודש נגמר לו החוזה בריאל, הוא עדיין לא חתם על חוזה חדש (ריאל רוצה חוזה לשנה, הוא דורש לשנתיים), כשברקע פריז סן ז'רמן מחכה ובוחנת את האופציה לצרפו. ראמוס עשוי לעזוב במצב רע, אחרי שהוא מושמץ על ידי האוהדים ונתפס כ"רודף בצע", אחרי עונה כושלת ללא תארים שבה בקושי השפיע וסייע.

הקשר הקרואטי בן ה-35, לוקה מודריץ', האריך את חוזהו בריאל מדריד בעונה נוספת, וישחק במועדון לפחות עד 2022.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully