וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מילווקי מתמוגגת מכוכב החדש, דנבר מצאה פתרון ללילארד, קלארקסון השחקן השישי

עודכן לאחרונה: 25.5.2021 / 10:24

ברין פורבס הוליך את הבאקס ליתרון של 26 נקודות ברבע הראשון: "כמו חלום". כוכב פורטלנד הפגיז 8 שלשות במחצית הראשונה, עד שהגיע גורדון: "עשה עבודה יוצאת מהכלל". גארד יוטה נרגש אחרי הזכייה: "שמח שמצאתי את מקומי בליגה". וגם: החזרה של תומפסון מתעכבת

שחקן מילווקי באקס ברין פורבס מול שחקן מיאמי היט קנדריק נאן. רויטרס
שחקן מילווקי באקס ברין פורבס מול שחקן מיאמי היט קנדריק נאן/רויטרס

נראה שמיאמי איבדה חלק ניכר מהמוג'ו שלה אחרי ההפסד הדרמטי למילווקי 109:107 לאחר הארכה במשחק הראשון בסדרה. אחרת קשה להסביר את ההתרסקות של ההיט הלילה (בין שני לשלישי), שספגו 132:98 מהבאקס במשחק השני בסיבוב הראשון של פלייאוף ה-NBA.

בניגוד למשחק הקודם, את המשחק הלילה פתחה מילווקי בסערה, עם לא פחות מ-46 נקודות (!) ברבע הראשון, כולל 10 שלשות (השוו את שיא הליגה לזריקות מחוץ לקשת ברבע אחד) וירדו בסיום הרבע הראשון ביתרון 26 נקודות - המהווה שיא ליגה חדש.

לא יאניס אנטטוקומפו ולא כריס מידלטון היו אחראים לריצה המטורפת של מילווקי ברבע הראשון, שלמעשה הכריע את המשחק כולו, אלא דווקא ברין פורבס האנונימי, שסיים עם 22 נקודות אחרי שקלע חמש שלשות מתוך שישה ניסיונות ברבע הראשון. "אחת הסיבות שהחלטתי להגיע לכאן הייתה האפשרות לשחק בפלייאוף", אמר פורבס המאושר בסיום. "חלום לשחק בבמה הגדולה מכולן ואני מקווה להמשיך להציג יכולת טובה". "ברין לא החטיא, ואני הולך עם מי שיש לו יד חמה", פרגן לפורבס ג'רו הולידיי, שהפך לשחקן החמישי בלבד בהיסטוריה של המועדון עם לפחות 15 אסיסטים במשחק פלייאוף. "הוא היה לוהט, אז העברנו אליו את הכדור בכל התקפה".

"מיאמי קבוצה טובה מאוד", אמר אנטטוקומפו. "קבוצה פיזית מאוד, שנלחמת על כל כדור. בכל פעם שהגעתי לצבע, הרביצו לי, ולכן עליי לשמור על ריכוז ולהיות מאופק בכל רגע נתון".

"אני לא חושב שנצטרך לקיים שיחה מיוחדת בעקבות ההפסד", אמר באם אדבאיו מנגד. "אנחנו אנשים בוגרים, כולם כאן שחקנים מנוסים. אנחנו בפיגור 2:0 ואנחנו יודעים בדיוק מה עלינו לעשות כדי לתקן את המצב". "מילווקי לא הפסיקה לקלוע, ואילו אנחנו מצד שני כלל לא הקשינו עליה", הודה ג'ימי באטלר שהיה חלש מאוד עם 10 נקודות בלבד.

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה

במשחק השני שנערך הלילה, דנבר חזרה לעניינים כשהשוותה את הסדרה מול פורטלנד ל-1:1 עם 109:128 מוחץ, אחרי הצגה של ניקולה יוקיץ' שקלע 38 ב-15 מ-20 מהשדה. "הם פתחו את המשחק בצורה אגרסיבית ולנו לא נותרה ברירה אלא לשחק באותה צורה", אמר הג'וקר. "יכול להיות שאפילו התעלינו עליהם מבחינת האגרסיביות".

דמיאן לילארד, שסיים עם 42 נקודות, קלע 32 מתוכן במחצית הראשונה, כולל 8 שלשות. בעקבות זאת החליטו הנאגטס לשנות את השמירות, ולהעביר את ארון גורדון עליו. "הוא גרם לו לקחת זריקות קשות", אמר יוקיץ' על גורדון. "הוא עשה עבודה יוצאת מהכלל".

"נצטרך להניע את הכדור בצורה טובה יותר במשחק הבא", אמר לילארד מנגד. "הם עלו עם אנרגיה אחרת למשחק הזה והיו מאוד אגרסיביים".

ברכות לגארד יוטה, ג'ורדן קלארקסון, שנבחר לשחקן השישי של העונה אחרי שגבר על חברו לקבוצה ג'ו אינגלס ועל דריק רוז מניו יורק ניקס.

קלארקסון, שכמעט בכל משחק שהוא עולה מהספסל תורם רבות לג'אז, רושם 26.7 דקות בממוצע למשחק העונה, בהן הוא קולע 18.4 נקודות, קוטף 4 ריבאונדים ומוסר 2.5 אסיסטים. "עכשיו הגיע הזמן להתעסק בתואר שבאמת חשוב לנו והוא האליפות", אמר קלארקסון לאחר הזכייה. "אני שמח שמצאתי את התפקיד שלי בליגה - השחקן השישי של הקבוצה. בהתחלה היה לי קשה להסתגל, אבל עכשיו אני מרגיש מצוין".

אוהדי גולדן סטייט? יש לנו חדשות קצת מאכזבות עבורכם. הג'נרל מנג'ר של הווריירס בוב מיירס טוען שקליי תומפסון, שספג פציעה קשה ונעדר מהמגרשים לתקופה ממושכת, לא ישוב בתחילת העונה הבאה. "אני לא יודע אם זה ריאלי שהוא יחזור בפתיחת העונה", אמר מיירס, שחשף: "אם לא הפציעה, כמה שחקנים חופשיים מובילים היו חותמים אצלנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully