וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אף אחד לא מפחד מהלייקרס. טיפש מי שחושב שהם בדרך לאליפות שנייה"

עודכן לאחרונה: 24.5.2021 / 18:49

בארקלי קטל את האלופה אחרי ההפסד לפיניקס והיכולת הפושרת של הכוכבים: "יש אידיוטים שעדיין מאמינים שהם פתאום יהיו קבוצה מאיימת"

אנתוני דייויס, לברון ג'יימס, לוס אנג'לס לייקרס. Seth Wenig, AP
זה לא זה. לברון ודייויס, הלילה/AP, Seth Wenig

הפרשנים כבר מחכים ללברון ג'יימס וללייקרס בפינה. אחרי ההפסד במשחק 1 של הסיבוב הראשון לפיניקס, הפאנליסטים קטלו את האלופה המכהנת, שהפסידה 99:90 לקבוצה מאריזונה, וקיבלה יכולת פושרת מלברון ג'יימס ואנתוני דייויס.

אחד המבקרים היה שוב צ'ארלס בארקלי, שנראה שסימן את לברון כמטרה בתקופה האחרונה.

"אני רואה את כל האידיוטים שצופים במשחקים ואומרים, 'הלייקרס הם הקבוצה שצריך לנצח', וחושב לעצמי, 'זה מטופש. זה ממש לא נכון'", אמר בארקלי ב-TNT. "מי שמאמין שיום בהיר אחד הם יקומו בבוקר ויחזרו להיות הקבוצה המאיימת שהיו בעונה שעברה, צריך להיות ממש אידיוט. זה לא קורה. אף אחד לא באמת מפחד מהם".

הלייקרס אכן נראים הרבה פחות מאיימים: את הכרטיס לפלייאוף הם השיגו רק דרך הפליי אין, וההתקפה שלהם נחלשה משמעותית, ודורגה העונה במקום ה-24 בלבד ב-NBA.

"הם לא משחקים כדורסל אמיתי כבר במשך חודשים", אומר בארקלי. "נגד פיניקס, הם שיחקו בדיוק כמו שהם שיחקו נגד הווריירס. הם ניצחו את גולדן סטייט, אבל רק בגלל שהיריבה הייתה חלשה, כי לסטף קרי לא היה שום סיוע. אם הלייקרס רוצים שיתחילו לקחת אותם ברצינות, הם חייבים להתחיל לקבל יכולת טובה יותר מלברון ואנתוני דייויס. השניים האלה לא יכולים להסתפק במספרים טובים, הם צריכים להיות בשיא שלהם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully