וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רומז על פרידה מיובנטוס? כריסטיאנו רונאלדו: "גאה שהשארתי חותם גם באיטליה"

הכוכב הפורטוגלי פרסם פוסט סיכום עונה: "לא רודף אחרי שיאים, הם רודפים אחריי". באיטליה טוענים: יונייטד פייבוריטית להחתימו

שחקן יובנטוס כריסטיאנו רונאלדו. רויטרס
יישאר מכורח הנסיבות? רונאלדו/רויטרס

יעזוב או יישאר? בזמן שעולם הכדורגל ממשיך לעסוק בעתידו של כריסטיאנו רונאלדו, הכוכב הפורטוגלי מסכם עונה. הערב (שני) פרסם רונאלדו פוסט ארוך לסיכום העונה הסוערת ביובנטוס.

"חייו של כל שחקן בטופ העולמי מלאים בעליות וירידות. שנה אחרי שנה אנחנו נפגשים עם קבוצות פנטסטיות, עם שחקנים יוצאים מהכלל ומטרות גדולות, כך שאנחנו תמיד צריכים לתת הכל כדי לשמור על הרמה שלנו. השנה לא הצלחנו להגן על האליפות בסרייה A, ומגיעות לאינטר ברכות. למרות זאת, אני מעריך את כל שעשינו השנה ביובנטוס, גם ברמה האישית וגם ברמה הקבוצתית. הזכייה בסופר קאפ האיטלקי, בגביע האיטלקי ובפרס מלך השערים של הליגה ממלא אותי באושר, בעיקר בגלל הקושי שחוויתי בתקופה הזו, במדינה קשה.

"עם ההישגים האלה, עמדתי במטרה שהצבתי לעצמי כשהגעתי לאיטליה ביום הראשון: לזכות באליפות, בגביע ובסופר קאפ, וגם להיות השחקן הכי טוב בליגה המצוינת הזו, שמלאה בשחקנים נהדרים, מועדוני ענק ותרבות כדורגל ייחודית.

"כבר אמרתי בעבר שאני לא רודף אחרי השיאים, הם אלה שרודפים אחריי. למי שלא הבין למה התכוונתי, זה מאוד פשוט: כדורגל הוא משחק קבוצתי, אבל נדרש מאמץ אינדיבידואלי כדי לעזור לקבוצות מנצחות להגיע למטרות שלהן. אני גאה מאוד בעובדה שהגעתי להישגים בכל מדינה ששיחקתי בה, כולל איטליה. שום דבר לא משתווה לתחושה שהשארתי חותם על כל מדינה ששיחקתי בה. זה מה שרציתי".

רונאלדו המריא היום לפורטוגל כדי לנוח לקראת היורו, כשהישארותו ביובנטוס עדיין רחוקה מלהיות מובטחת. הוא אמנם חתום עד 2022, אבל התקופה הסוערת שהוא עובר לאחרונה הגבירה את השמועות בנוגע לאפשרות שיחזור לאחת האקסיות שלו, או מנצ'סטר יונייטד (אופציה שסוכנו ז'ורז'ה מנדש דוחף אליה) או ספורטינג ליסבון (אפשרות שאימו מנסה לקדם).

פבריציו רומאנו דיווח הערב (שני) שעתידו של רונאלדו יוכרע בימים הקרובים, אחרי שידון עם ראשי יובה. ב"גאזטה דלו ספורט" טוענים כי מנצ'סטר יונייטד אמנם נחשבת לעדיפות הראשונה של רונאלדו אם יימכר בקיץ, אבל האפשרות שימשיך ביובה נראית ריאלית יותר.

הסיבות: הבטחת הכרטיס של הגברת הזקנה לליגת האלופות, וההקלות מרחיקות הלכת של רשויות המס באארץ המגף, שמאפשרות לו למקסם רווחים. לפי הדיווח, "רוב הסיכויים שרונאלדו יחליט להישאר בסופו של דבר, גם אם זה יהיה כורח הנסיבות ולא האפשרות שהכי קורצת לו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully