וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת העל: הפועל ירושלים ניצחה 82:83 את מכבי תל אביב לאחר שלשת ניצחון של אדם אריאל

וואו! הקבוצה של ספרופולוס הייתה בדרך הבטוחה להשלים סוויפ עונתי על היריבה הגדולה מירושלים, אך אדם אריאל התעורר ברבע המכריע וקלע שלשת ניצחון אדירה שהעניקה לקבוצה של יונתן אלון ניצחון דרמטי ומפתיע. בלאט הצטיין, ווילבקין להט מנגד - אך זה לא עזר

שחקני הפועל ירושלים מול עוז בלייזר שחקן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
חגיגה ירושלמית/ברני ארדוב

איזו הפתעה קיבלנו הערב (שני) בארנה. הפועל ירושלים השיגה 82:83 דרמטי על מכבי תל אביב הודות לשלשת ניצחון אדירה של אדם אריאל. האלופה הגיעה למשחק החוץ מול היריבה המושבעת כשזו עלתה עם שני זרים בלבד. המחצית הראשונה הייתה צמודה, אך סקוטי ווילבקין סחף את חבריו ליתרון דו ספרתי במהלך הרבע השלישי. בדיוק ברגע שהיה נראה שהירושלמים בדרך להרים ידיים, התעורר אדם אריאל והצטרף לסולימאן בריימו ותמיר בלאט והמארחת רצה 7:19 וסגרה את הפער הצהוב.

ברבע הרביעי המשחק חזר להיות צמוד, כששלשה גדולה של סקוטי ווילבקין העניקה לאורחת יתרון 79:82. ווילבקין סימן לקהל להיות בשקט, שמע את השריקה לעבירה הטכנית וירושלים דייקה מהקו. כשנותרו 7 עשיריות על השעון הכדור הגיע לאדם אריאל שקלע שלשת ניצחון גדולה והעניק לאוהדים ביציע הרבה שמחה בלב לאחר תקופה רעה ועונה קשה. פתיחת המשחק התעכבה בכ-45 דקות עקב בעיות עם לוח התוצאות ועם שעון הזריקות.

קלעו להפועל ירושלים: סולימאן בריימו 22 נקודות ו-12 ריבאונדים, תמיר בלאט 20 ו-14 אסיסטים, אדם אריאל 15, עידן זלמנסון 13, ג'וליאן בויד 8, כריס קרמר 5.

קלעו למכבי תל אביב: סקוטי ווילבקין 27 ו-10 ריבאונדים, כריס ג'ונס, אנג'לו קלויארו ועוז בלייזר 10 כ"א, עומרי כספי 9, אותלו האנטר 8, אנטה ז'יז'יץ' 4, ג'ון דיברתולומאו ויובל זוסמן 2 כ"א.

שחקן מכבי תל אביב סקוטי ווילבקין עם עמי ביטון מול שחקן הפועל ירושלים עידן זלמנסון. ברני ארדוב
עצבים בסיום המשחק. ווילבקין/ברני ארדוב

מהלך המשחק

רבע 1:

מכבי תל אביב עלתה ל-0:4 מהיר, אך המארחת הגיבה עם 0:7, וספרופולוס הזעיק פסק זמן מהיר. האורחת הגיבה שוב עם מיני בריחה, אך השחקנים של יונתן אלון שוב סגרו את הפער והשוו ל-14:14. תמיר בלאט העלה את המארחת ליתרון ראשון במשחק כשקבע 17:19. האורחת הצליחה ליטול שוב את ההובלה וירדה לקראת הרבע השני ביתרון 21:24.

רבע 2:

האנטר וכריס ג'ונס נכנסו לעניינים ברבע השני ויתרון האורחת עלה לשבע הפרש. סולימאן בריימו נראה נהדר במחצית הראשונה ועזר לקבוצה של יונתן אלון להוריד את ההפרש למינוס שתיים. ווילבקין סייע לחבריו להגדיל את היתרון שוב, אך המילה האחרונה של המחצית הייתה של זלמנסון, שתיקון שלו להחטאה של כהן סבן הוריד את ירושלים להפסקה בפיגור מינימלי של 43:41.

שחקן הפועל ירושלים אדם אריאל. ברני ארדוב
ניצח את המשחק. אדם אריאל/ברני ארדוב

רבע 3:

האלופה פתחה את הרבע היטב והצליחה לברוח ליתרון דו ספרתי הודות לריצת 2:12. עומרי כספי פתח את הרבע עם אנרגיות וסייע לחבריו להגדיל את יתרונם. כהן סבן נחת רע ופונה מהמגרש כשהוא נשען על שני אנשי צוות. ההפרש כבר עמד על 15 לזכות האורחת, אך סיומת חזקה של המארחת הורידה אותה להפסקה בין הרבעים בפיגור 67:61 בלבד.

רבע 4:

אדם אריאל נכנס לזון מטורף וסחף את ירושלים לפתיחה נהדרת לרבע הרביעי, כשחמש דקות בתוכו מצאה את עצמה משלימה מהפך ועולה ל-71:73. האורחת לא נבהלה והצליחה להשוות בזכות נקודות מהקו של ווילבקין, כשמכאן שתי הקבוצות העייפות והלחוצות התקשו לייצר נקודות גם כששחקנים היו חופשיים. ווילבקין קלע סל קשה מאוד, ולאחר מכן קלע שלשה גדולה שקבעה 79:82 לאורחת. עם זאת, הגארד של ספרופולוס סימן לאוהדי ירושלים לשתוק ושמע שריקה לעבירה טכנית. בריימו דייק מהקו, וירושלים קיבלה הזדמנות להשוות את המשחק. הכדור יצא החוצה ולמארחת נותרו 7 עשיריות על השעון. אדם אריאל קיבל כדור מבלאט וצלף שלשת ניצחון גדולה על הבאזר. 82:83 להפועל ירושלים בסיום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully