וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ראמוס הגיב לאי זימונו: "כואב, אבל צריך להסתכל למציאות בעיניים"

בלם ריאל מדריד התייחס בפוסט באינסטגרם לאי זימונו לסגל נבחרת ספרד לקראת היורו שייערך בקיץ: "עדיף לי לנוח ולהתאושש"

שחקן נבחרת ספרד, סרחיו ראמוס. 3092279, GettyImages
"צריך להסתכל למציאות בעיניים ולדבר בכנות". ראמוס/GettyImages, 3092279

אי הכללתו של סרחיו ראמוס בסגל נבחרת ספרד לקראת היורו בקיץ מכה גלים בספרד ובעולם הכדורגל בכלל. הבלם ששותף בכל אחד מהקמפיינים של לה-רוחה במשך 17 שנים (מאז 2004) נותר מחוץ לרשימת 24 השחקנים שזומנו, זאת למרות שלמאמן לואיס אנריקה הייתה אפשרות לזמן עוד שני שחקנים. קפטן ריאל מדריד עבר עונה רצופת פציעות ונראה שלא הצליח להגיע לכשירות מלאה. ראמוס עשוי להיות בכל זאת מוזמן כשצוות המקצועי ישנה אפשרות לבצע שינויים בסגל ביממה הקרובה, אך זה נראה לא סביר.

סרחיו ראמוס התייחס לאי זימונו בפוסט שהעלה באינסטגרם: "לאחר עונה דפוקה, לא רגילה ורצופת פציעות, ואחרי כל מה שחוויתי במשך כל הקריירה שלי, עכשיו גם אליפות אירופה מצטרפת (לשרשרת הבשורות הרעות שקיבל). נלחמתי ועבדתי על הגוף והנשמה שלי כל יום כדי להגיע לכשירות מלאה על מנת לעזור גם לריאל מדריד וגם לנבחרת, אבל הדברים לא תמיד מסתדרים איך שאתה רוצה. זה כואב לי שאני לא יכול לעזור לנבחרת, אבל במקרה הזה עדיף לנוח ולהתאושש לגמרי כדי שבשנה הבאה אוכל לחזור לעצמי. כואב לי לא לייצג את המדינה שלי, אבל צריך להסתכל למציאות בעיניים ולדבר בכנות".

ראמוס ערך את הופעת הבכורה שלו בנבחרת ספרד במשחק ידידות מול סין ב-26 במרץ 2005, באצטדיון בסלמנקה. הוא שיאן ההופעות של הנבחרת בכל הזמנים עם 180 הופעות, במהלכן הבקיע 23 שערים, שמציבים אותו במקום התשיעי ברשימת כובשי כל הזמנים של לה-רוחה, זאת בהיותו שחקן הגנה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully