וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברצלונה מרוצה מהשינוי של עוסמאן דמבלה ותציע לו חוזה חדש

עודכן לאחרונה: 24.5.2021 / 13:25

ב"אל מונדו דפורטיבו" מספרים שהצרפתי המשתפר כבר לא עומד למכירה. ביום שלישי: פגישה מכריעה בין קומאן ללאפורטה

שחקן ברצלונה עוסמאן דמבלה. Alex Caparros, GettyImages
הביטחון עלה וכך גם היכולת. דמבלה/GettyImages, Alex Caparros

במקביל לסימני השאלה בנוגע לזהות המאמן בעונה הבאה, ברצלונה עסוקה גם בעיצוב הסגל. כלי התקשורת בקטאלוניה עסקו הבוקר בהרחבה בדברים של פפ גווארדיולה אתמול ("אגוארו קרוב לסיכום בקבוצה שבלבי, ברצלונה. הוא הולך לשחק לצד הכדורגלן הגדול בכל הזמנים, ליאו מסי. אני די בטוח שהוא ייהנה"), אבל לא רק.

ב"אל מונדו" דפורטיבו סיפרו הבוקר שבמועדון מאוד מרוצים מהשינוי המנטלי שעשה עוסמאן דמבלה וכבר לא רוצים למכור אותו. שחקן הכנף הצרפתי היה על הכוונת של מנצ'סטר יונייטד וקבוצות נוספות לפני כמה חודשים, אבל הבוקר הסביר העיתונאי גבריאל סאנס: "ברצלונה לא תיפרד מדמבלה ומתכוונת להציע לו חוזה חדש. המצב השתנה ועכשיו במועדון לא רק שלא רוצים למכור אותו, אלא פועלים להבטיח את עתידו בקבוצה. בברצלונה מאושרים מהתדמית החדשה שהוא יצר לעצמו. רונאלד קומאן החזיר לו את הביטחון וגם אם ההולנדי יעזוב, דמבלה כבר נמצא במקום טוב".

צ'אבי מאמן אל סאאד. Simon Holmes, GettyImages
השם של צ'אבי עולה שוב ושוב ושוב/GettyImages, Simon Holmes

ומה בנוגע למאמן? קומאן אמור להיפגש מחר פעם נוספת עם הנשיא ז'ואן לאפורטה ולאחר מכן התמונה אמורה להתבהר - גם אם לא פומבית - לפחות בין השניים. ההולנדי אמר אחרי הניצחון על אייבר ביום שבת ש"אני לא חושב שזה המשחק האחרון שלי", אבל גם הוא יודע שהוא כנראה בדרך החוצה.

בתקשורת המקומית מעלים השכם וערב את שמו של צ'אבי כמועמד, אבל גם רוברטו מרטינס ברשימה. מרטינס מאמן את נבחרת בלגיה מאז 2016 והוא אחד החברים הקרובים של ג'ורדי קרויף, שלפי התחזיות יגיע בשלב מסויים לברצלונה. למועמדות של מיקל ארטטה יש כרגע הרבה מתנגדים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully