וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי קביליו יפו ניצחה בפנדלים את מ.ס. טירה ותתמודד על העלייה ללאומית

הסגנית הדרומית חילצה הארכה עם 1:1 בדקה ה-94 בזכות פנדל של מתן בית יעקב, ובדו-קרב מהנקודה הלבנה ניצחה 1:4. תפגוש בשני הבא את המדורגת 14 בלאומית

שחקני מכבי קביליו יפו חוגגים. דני מרון
חזרו למבחנים אחרי עשור. שחקני מכבי קביליו יפו/דני מרון

מכבי קביליו יפו עלתה הערב (ראשון) למשחק המבחן מול הקבוצה שתסיים במקום ה-14 בליגה הלאומית, אחרי דרמה גדולה בגמר המחוזות מול מ.ס. טירה וניצחון 1:4 בפנדלים, אחרי 1:1 ב-120 דקות. השתיים נפגשו שבועיים וחצי אחרי סיום הפלייאוף העליון של ליגה א', בו הן דורגו כסגניות - טירה בצפון ויפו בדרום. משחק המבחן של יפו מול נציגת הלאומית (כרגע הפועל עכו, מחזור ההכרעה ישוחק בשלישי) ייערך ביום שני הבא.

שחקני מכבי קביליו יפו חוגגים. דני מרון
עם הפנדל המשווה והפנדל המנצח. מתן בית יעקב חוגג/דני מרון

על רקע האירועים האלימים בתוך ישראל שליוו את מבצע "שומר החומות", המשטרה החליטה לא לאפשר כניסת קהל למשחק שנערך באצטדיון רמת גן, אליו אמורים היו להגיע כ-2,000 אוהדים מכל צד.

היפואים השתתפו פעמיים בעבר בגמר המחוזות, כשב-2011 עברו את אסי גלבוע ואז הפסידו במבחנים להכח עמידר רמת גן מהלאומית, וב-2018 הפסידו לעירוני טבריה. טירה שהוקמה רק ב-2009 אחרי התפרקות הקבוצות האחרות בעיר, עלתה לליגה א' לפני חמש שנים, וב-2018/19 הודחה בסיבוב הראשון בפלייאוף. הפעם היא התקרבה קצת יותר, אבל קרסה בדקות הסיום וראתה את יריבתה מגיעה שוב למבחנים כמו לפני עשור.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
שחקני מ.ס. טירה מאוכזבים. דני מרון
פספוס גדול שלהם. שחקני טירה/דני מרון

חיים סירוטקין הציג שלישייה קדמית אטרקטיבית עם רן רול, ניר עזריה ועמית מלכה, כשהאחרון כבש את שער היתרון של טירה בדקה ה-44 וחגג באקסטזה. יפו חיפשה את השוויון, אבל לא הצליחה להכניע את אסף רז, כשהקרוב מכולם היה מתן בית יעקב עם כדור שליטף את הקורה. אלא שאז גם ה-VAR נכנס לתמונה.

תחילה, השופט עידן לייבה הגיע למוניטור וראה כי אכן הייתה דריכה מסוכנת של ראול גרשומוב, שהשאיר את טירה ב-10 שחקנים בדקה ה-89. הלחץ היפואי גבר, ובדקה ה-94 נקבע פנדל בחסות ה-VAR, אחרי משיכה מיותרת בחולצה מצד המחליף סלום סלאמה. בית יעקב בעט בקור רוח אל הרשת וקבע 1:1, כשבשניות האחרונות לפני ההארכה עוד פספסה יפו הזדמנות להשלים מהפך דרמטי.

בהארכה החזיקה טירה מעמד למרות הנחיתות המספרית, אבל בדו-קרב מהנקודה הלבנה הייתה זו נציגת הדרום שניצחה 1:4 ושמרה על חלום העלייה בחיים, כשאת הפנדל האחרון בעט פנימה בית יעקב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully