וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לוקאקו בכה בחגיגות האליפות של אינטר: "אני גאה במועדון הזה"

הנראזורי קיבלו את הצלחת, כוכבם פרץ בבכי: "כשסבי מת ב-2005, הבטחתי לו שאזכה בתואר. אחרי היורו נחזור חזקים עוד יותר"

חלוץ אינטר רומלו לוקאקו. רויטרס
ערב מרגש. לוקאקו/רויטרס

לאחר שהבטיחה את התואר לפני כשלושה שבועות, קיבלה היום (ראשון) אינטר את צלחת האליפות והמשיכה בחגיגות. נרגש מכולם היה רומלו לוקאקו, שנראה דומע על כר הדשא. "אני פשוט גאה לשחק במועדון הזה", אמר חלוץ נבחרת בלגיה, שהתכבד בשער החמישי במשחק וה-23 שלו העונה.

"לא רציתי לבכות הערב, אבל האמוציות פשוט גדולות מדי", הוסיף לוקאקו. "ראיתי תמונה של סבי וסבתי וחשבתי עליהם. כשסבי מת ב-2005, הבטחתי לו שאזכה לפחות בתואר אחד בקריירה שלי, עשיתי זאת היום ואני מאושר. אני מקווה שזו רק ההתחלה. כעת אלך ליורו עם הנבחרת שלי, וכשכולנו נחזור נהיה עוד יותר חזקים".

אנדראה ראנוקיה הוסיף: "זה פרס על כל מה שעברתי לאורך השנים, אני כמעט לא מאמין שזה קרה. חדר ההלבשה שלנו היה מדהים למשך כל העונה, אפילו כשדברים לא הלכו כל כך טוב. נשארנו מאוחדים, עבדנו יחד ופשוט שמחנו".

הקפטן סמיר הנדנוביץ' אמר: "אני מאושר, חיכינו לזה כל כך הרבה זמן. אני במועדון הזה זמן רב והגיעה העת לקבל פרס על כך. אני מקווה שזה הצעד הראשון שלנו, יש פה המון ילדים, זה רגע מופלא".

הנשיא סטיבן ז'אנג, שהגיע למועדון לפני חמש שנים וחלם בדיוק על זה, סיכם: "זה רגע מיוחד, תחושה מיוחדת, כל העבודה שעשינו בחמש השנים הללו, כל התמיכה של הקהל - אני מאושר שאפשר לחלוק את זה עם אנשים בכל רחבי העולם. הגיע לנו להיות פה".

כשנשאל מתי האמין שקבוצתו תוכל לזכות באליפות ראשונה מאז 2009, השיב: "למען האמת, בתחילת העונה, בניצחון הראשון שלנו. דיברתי עם כולם ואמרתי להם שאפשר לזכות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully