וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פיינורד עלתה לקונפרנס ליג, דיק אדבוקאט פרש מאימון

הקבוצה שסיימה במקום החמישי בהולנד גברה 0:2 על אוטרכרט ותשחק בליגה האזורית. המאמן בן ה-73 ערך את משחקו האחרון ובכה

תקציר: פיינורד - אוטרכט 0:2/ספורט 1

פיינורד היא הקבוצה ההולנדית הראשונה שתשחק בליגה האזורית (הקונפרנס ליג) שתצא לדרך בעונה הבאה, לאחר ניצחון 0:2 על אוטרכט השישית. המשחק נערך במסגרת הפלייאוף על הגעה למפעל השלישי בחשיבותו של אופ"א, בין הקבוצה שסיימה במקום החמישי (פיינורד) לזו שסיימה במקום השישי. עם זאת, עם כל הכבוד לניצחון, הסיפור המרכזי של היום הוא פרישתו של מאמן פיינורד דיק אדבוקאט מאימון לאחר קריירה בת 41 שנים. המאמן הוותיק בכה לסירוגין לאורך כל המשחק, וכשנשמעה שריקת הסיום התקשה אדבוקאט בן ה-73 לעצור את הדמעות.

אדבוקאט שימש כשחקן פעיל במשך 18 שנה, כשאת קריירת הבוגרים שלו החל בדן האג בשנת 1966. בשנת 1984 החל את קריירת האימון שלו כעוזר מאמן נבחרת הולנד. לאחר שאימן בכמה קבוצות ליגה מונה למאמן הנבחרת בפעם הראשונה בשנת 1992. אדבוקאט אימן גם את פ.ס.וו איינדהובן, סנדרלנד, גלאזגו ריינג'רס ופנרבחצ'ה, כשלהונלדי בנוסף גם רזומה עשיר כמאמן נבחרות. מעבר לשלוש קדנציות כמאמן הראשי של נבחרת הולנד, אימן גם את נבחרת רוסיה, סרביה, בלגיה, דרום קוריאה ונבחרת איחוד האמירויות.

המשחק עצמו בין פיינורד לאוטרכט היה די שקול כששתי הקבוצות הרבו לתקוף, אך הייתה זו הקבוצה מהמקום החמישי שחגגה פעמיים והעניקה מתנה מרגשת למאמנה הפורש. לואיס סיניסטרה הקולמביאני כבש ראשון לזכות פיינורד בדקה ה-25, כשהמחליף בריאן לינסן שנכנס בדקה ה-83 סגר עניין עם שער בדקה ה-89, שש דקות לאחר שנכנס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully