וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בייל יוצא להגנת הזאר: "התייחסו אליו כאילו הוא רצח מישהו"

עודכן לאחרונה: 23.5.2021 / 14:16

הוולשי התנגח בתקשורת הספרדית: "לא התכוונתי לאפשר לה לשנות את חיי. לא דיברתי איתם, אז הם עשו מכל דבר אופרת סבון"

גארת' בייל שחקן טוטנהאם. רויטרס
לא יישר קו וחטף. בייל/רויטרס

גארת' בייל השאיר מזמן מאחור את התקופה ההפכפכה שלו בריאל מדריד, אבל כעת הוא מביט מרחוק ורואה את אדן הזאר חווה לא מעט קשיים כמו שהיו לו - ככוכב שנרכש בסכום כסף גדול מהפרמיירליג. בייל התראיין ל"טיימס" וסיפר על החיים של כדורגל בעל שם עולמי לצד תקשורת תובענית מאין כמותה בבירת ספרד.

"אני חושב שמה שהרגיז את התקשורת במדריד, למעשה אני יודע בוודאות שזה המקרה, זה שהיא לא יישרתי איתה קו בהתנהלות שלי", אמר הוולשי, "אבל האמת היא שאני לא אשתנה בשביל אף אחד. אני לא מתכוון לאפשר לתקשורת לשנות את חיי ובגלל זה חטפתי ממנה. אבל זה היה מקובל עלי".

בייל שיחק שבע שנים ארוכות בריאל מדריד והיחסים שלו עם התקשורת ידעו המון עליות ומורדות. אחת הטענות כלפיו הייתה שהוא לא מדבר ספרדית ובריאיון באנגליה הוא הוסיף: "אני מדבר מספיק טוב כדי להגן על עצמי ואני מבין הכול. מה שהפריע לי היה שבגלל שלא דיברתי איתם, אז הם עשו דרמה מכל דבר, הפכו כל דבר שקשור אלי לאופרת סבון".

אדן הזאר צוחק. מתוך טוויטר, צילום מסך
הזאר אחרי ההפסד של ריאל מדריד/צילום מסך, מתוך טוויטר

על אדן הזאר, שספג אש יוקדת אחרי שהתלוצץ עם חבריו לשעבר לצ'לסי בתום ההפסד של ריאל מדריד לבלוז בחצי גמר ליגת האלופות, אמר: "ראיתי איך התקשורת במדריד התייחסה להזאר אחרי המשחק וזה נראה כאילו הוא רצח מישהו. בסופו של יום זה בסך הכול כדורגל".

הוולשי סיכם: "במדריד מצפים ממך להיות גלאקטיקו, אבל אני לא כזה. אני אוהב פרטיות ולא לדבר הרבה. יש שחקנים שהולכים לאירועים עם שטיח אדום, אבל אני מעולם לא הייתי ככה. אני אוהב לשחק כדורגל, לחזור הביתה, להיות אדם רגיל. בספרד אם אתה חלק מריאל מדריד, הכול צריך להיות מדהים וזה אומר להיות מוקף במצלמות 24/7. לוקח הרבה זמן להתרגל לזה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully