וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב: הזרים חזרו מלבד פשיץ' שמתמהמה. בן חיים אמור לשחק

23.5.2021 / 13:00

הצהובים רוצים לשלב במהירות את השחקנים שנחתו, אבל לא ברור מי מהם ישחק נגד מכבי פתח תקוה (21:00, ספורט4). חוסר ודאות בנוגע לחלוץ הסרבי, בן חיים שנפצע לקראת חצי גמר הגביע התאושש. בקבוצה פנו להתאחדויות של גררו ובלקמן בבקשה לעכב את שחרורם

אלכסנדר פשיץ' שחקן מכבי תל אביב. אריאל שלום
לא ברור מתי יחזור. פשיץ'/אריאל שלום

אנריק סבוריט, אנדרה ז'ראלדש, לואיס הרננדס וניק בלקמן נחתו במהלך הלילה והבוקר (ראשון) בישראל והם ישובו לפעילות במכבי תל אביב. מכבי תל אביב רוצה גם שאלכסנדר פשיץ' ישוב ארצה, אך עדיין לא ברור מתי זה יקרה. עדיין לא ברור גם אם מישהו מבין הארבעה שנחתו יתלבש הערב (21:00, ספורט4) למשחק מול מכבי פתח תקוה.

הקבוצה ערכה בשעות הצהריים המוקדמות אימון עוררות קל בקרית שלום אחריו יצאה למלון לקראת המשחק הערב. טל בן חיים שלא שיחק מול מכבי חיפה ביום חמישי בחצי גמר גביע המדינה בשל מכה חזקה שספג ברגלו, אמור להיות כשיר הערב ולהתלבש למשחק. מי שיחסר מעבר לכל הפצועים הוא הקפטן שרן ייני שירצה עונש בגין צבירת כרטיסים צהובים.

טל בן חיים שחקן מכבי תל אביב. מאור אלקסלסי
התאושש. בן חיים/מאור אלקסלסי

לא פחות משמכבי תל אביב רוצה לנצח הערב ולמתוח עוד קצת את מאבק האליפות, היא רוצה לשמור על השחקנים מבחינה בריאותית לקראת גמר גביע המדינה בעוד עשרה ימים. זו הסיבה שהקבוצה חייבת להכניס מהר לעניינים את הזרים שעזבו כדי לייצר רוטציה ולהימנע מעומס.

כפי שפורסם כאן אתמול, מכבי תל אביב גם חייבת לשחרר את אדוארדו גררו וניק בלקמן ממשחקי נבחרות פנמה וברבדוס בשבוע הבא על מנת שיוכלו לשחק בגמר הגביע בשניים ביוני. בקבוצה כבר נמצאים בקשר עם ההתאחדויות הזרות של השחקנים כדי לקבל את האישור לא לשחרר אותם ב-31 במאי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully