וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בארקלי: "ל-NBA אין ביצים להשעות את לברון, למרות שזה הדבר הנכון לעשות"

כוכב הלייקרס הפר את פרוטוקול הקורונה ויצא בזול לקראת משחק פתיחת הפלייאוף (22:30), שחקן העבר טוען: ברור שיש לו פריבילגיות

לברון ג'יימס מתדרך את שחקני לוס אנג'לס לייקרס. Wendell Cruz, AP
פריבילג? לברון/AP, Wendell Cruz

צ'ארלס בארקלי טוען: ל-NBA "אין ביצים" להשעות את לברון ג'יימס, בעקבות הפרת פרוטוקול הקורונה בסוף השבוע. כוכב הלייקרס הגיע להשקה של מותג טקילה בו הוא שותף יחד עם הראפר דרייק, באירוע רב משתתפים. הכניסה לאירוע אמנם הייתה מותנית בהצגת תעודת מתחסן או מחלים, מה שגרם לאדם סילבר להקל על ג'יימס ולא להכניו לפרוטוקול הקורונה, המחייב בידוד שהיה גורם לו להחמיץ את תחילת הפלייאוף.

אבל בארצות הברית יש מי שמשוכנע שאם היה מדובר בשחקן אחר, הליגה לא הייתה מגיבה בכזו סלחנות. אחד מהם הוא צ'ארלס בארקלי. "אני אוהב את אדם סילבר, מת עליו, מבחינתי הוא הקומישינר הכי טוב בספורט. אבל ל-NBA פשוט אין ביצים להשעות את לברון ג'יימס. אפילו לא קרוב. לפעמים אתה קורא דברים מסוימים ומתחיל לצחוק. זה מה שקרה לי כשקראתי שלברון ישחק במשחק הראשון של הלייקרס בפלייאוף".

כדורסלן העבר צ'ארלס בארקלי. AP
"לפעמים אתה קורא משהו ונקרע מצחוק". בארקלי/AP

בארקלי הוסיף: "הסיכוי שה-NBA תעניש את לברון אפסי. אם זה היה שחקן לא מוכר, הם היו מכניסים אותו מיד לפרוטוקול הקורונה. אבל כשמדובר בלברון? אין שום פאקינג סיכוי".

כאמור, אחרי שבחנה את ההפרה של לברון, ה-NBA החליטה שג'יימס אמנם הפר את התקנון, אבל לא ברמה שהופכת אותו למפיץ פוטנציאלי של קורונה.

הלייקרס יפתחו את הופעותיהם בפלייאוף הערב (22:30) במשחק הראשון מול פיניקס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully