וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב: "לידור כהן יקבל בתאילנד פי שניים ממה שיכולנו להציע"

עודכן לאחרונה: 24.5.2021 / 9:59

שחקן הכנף היה אמור לשמש בורג מרכזי בעונה הבאה, אבל האדומים הודו שלא היו יכולים להתחרות בהצעה שקיבל: "אפשר להבין אותו"

שחקן הפועל תל אביב לידור כהן מול שחקן בני יהודה אליסון דוס סנטוס. ,, אריאל שלום
התייעץ עם גידי קאניוק. לידור כהן/אריאל שלום, ,

הקשר , שהתייעץ עם גידי קניוק לפני המעבר למזרח, ירוויח מעל 200 אלף יורו בתאילנד כאשר מרבית התנאים נסגרו לפני חודשיים, כאשר האדומים הגישו הצעה בסך 120 אלף דולר כולל מענקים. קלינגר ממתין לבן שהר

בהפועל תל אביב רצו לראות את לידור כהן ממשיך במועדון בשנתיים הקרובות, אך ההצעה ששחקן הכנף קיבל מתאילנד טרפה את הקלפים. המאמן ניר קלינגר ראה בכהן שחקן חשוב בעונה הבאה, אך כבר לפני חודשיים השחקן קיבל הצעה כספית מפתה בגובה למעלה ל-200 אלף יורו והאדומים לא היו יכולים להתחרות. סוכניו של כהן, שלומי בן עזרא וגלעד קצב, שיתפו את הפועל תל אביב בהתפתחויות בחודשיים האחרונים, ובמועדון אמרו אתמול: "רצינו שלידור יישאר. ישבנו עם הנציגים שלו ונתנו הצעה יפה, אבל בתאילנד הציעו לו פי שניים ממה שיכולנו לשלם, כולל תנאים נלווים. אפשר להבין אותו".

הפועל תל אביב הגישה לשחקן הכנף הצעה של שכר בסיס ונקודות שיכול להגיע עד 120 אלף דולר בעונה כאשר בתאילנד הוא ירוויח מעל 200 אלף יורו. לפני שסגר סופית בתאילנד, כהן ואשתו התייעצו עם גידי קאניוק ואשתו ואלו אף המליצו על גני הילדים של בית חב"ד באיזור, שעוזרים מאוד. אגב, לכהן הייתה הצעה מראטצ'בורי המקומית לפני מספר חודשים, אך הדברים נפלו בשל הקורונה והוא חתם בסופו של דבר בהפועל תל אביב.

תקציר: הפועל תל אביב - בית"ר תל אביב בת ים 6:7 (בפנדלים)/ספורט1

ניר קלינגר מכין תכנית עבודה עד לגמר הגביע נגד מכבי תל אביב ב-2 ביוני, בעיקר בשל העובדה כי פרט למחזור האחרון חסר החשיבות בליגה, שחקנים לא ישחקו זמן ארוך יחסית עד המשחק על התואר. במשחק נגד בני סכנין קלינגר יחסר ארבעה מוצהבים וכמה שחקנים שסוחבים פציעות, כך שעבור חלק מהשחקנים התקופה ללא משחק תהיה אפילו ארוכה יותר.

בנוגע להכנות לעונה הבאה, בן שהר הוא השם המרכזי ברשימה, והאדומים ממתינים לראות אם ישוחרר מאפואל ניקוסיה. המתווה המבוקש הוא פיצוי מהקבוצה הקפריסאית והחתמה של החלוץ לעונה אחת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully