וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב נגד הבקשה של ראשון לציון לדחיית גמר הגביע: "לא בעיה שלנו"

23.5.2021 / 6:58

הצהובים לא אהבו את הבקשה של הכתומים: "התנאים היו שווים לכולם". כספי הצטלם עם טייסי חיל האוויר: "לא רוצה לחשוב מה היה קורה אם זה היה קורה לנו במדינה אחרת"

שחקני מכבי תל אביב דראגן בנדר, אנטה ז'יז'יץ'. דני מרון
חזרו לחייך. מכבי תל אביב/דני מרון

מכבי תל אביב המשיכה להיות מושלמת בבית העליון בליגת העל אחרי שגברה אמש (שבת) 65:86 על הפועל חולון ביד אליהו. הקבוצה של יאניס ספרופולוס תסיים מחר את משחקיה בבית העליון במשחק חוץ נגד הפועל ירושלים ותעבור להתמקד בגמר הגביע ביום חמישי, כשמשחקיה ברבע גמר הפלייאוף צפויים להתחיל רק ביום שני הבא.

הצהובים רשמו משחק הגנתי שני טוב ברציפות, כשהם מתרגלים למציאות אחרי העזיבה של טיילר דורסי ואלייז'ה בריאנט, כשאותלו האנטר עדיין לא משחק. הקבוצה קיבלה יכולת טובה מלא מעט שחקנים, ונעזרה בריצה משמעותית בסיום הרבע השני ותחילת הרבע השלישי כדי לפתוח פער דו ספרתי ולסגור את המשחק.

"משחק טוב שלנו, יש כמה דברים שאנחנו קצת חלודים בהם וצריכים לתקן, עצרנו את קבוצת ההתקפה הכי טובה בליגה על 65 נקודות", אמר עומרי כספי בסיום המשחק, "אנחנו צריכים להמשיך בהגנה הזאת, היה לנו משחק הגנה טוב גם נגד גלבוע, צריך להמשיך עם זה ולהמשיך לבנות משם". הפורוורד של הצהובים התייחס לעזיבה של שני חבריו ואמר: "עקרונית ברור שהפסדנו שני כלים מאוד משמעותיים בעמדות הגארד, אלייז'ה וטיילר, אחד הדברים שדיברנו עליהם בקבוצה, זה כמה שאנחנו צריכים להיות ביחד, זה הזדמנות לשחקנים אחרים להתעלות. צריכים להמשיך להניע את הכדור, למצוא חולשות של היריבות".

שחקן מכבי תל אביב עומרי כספי. דני מרון
פעיל ברשתות החברתיות, בעד ישראל. כספי/דני מרון

כספי, שבמהלך מבצע שומר החומות היה פעיל מאוד ברשתות החברתיות הצטלם בסיום המשחק עם 25 חיילי טייסת חיל האוויר שהיו אורחי הקבוצה באולם וסיפר על מה שעבר על שחקני הקבוצה בתקופה האחרונה: "זה מצב לא נעים, גם לנו כישראלים. טילים ואזעקות, כל הדברים שקרו בתוך המדינה. מנסים להרגיע, להסביר את המצב כמה שאפשר, ראינו שהחבר'ה שלנו היו מאוד חיוביים ברשתות החברתיות. צריך לתת לכל אחד את המקום שלו. אני לא רוצה לחשוב אם היינו במדינה אחרת וזה היה קורה לנו שם, בגדול מבינים ומתקדמים הלאה".

כאמור, המשחק הגדול הבא של הצהובים הוא נגד מכבי ראשון לציון ביום חמישי. הכתומים יופיעו למשחק ככל הנראה עם שחקן זר אחד, אחרי ששאר השחקנים הזרים של הקבוצה עזבו את ישראל. במכבי לא אהבו את הבקשה של ראשון לציון לדחות את המשחק לעונה הבאה, בקשה שנדחתה. "התנאים לכולם היו שווים, זה שראשון לציון לא הצליחה לשמור על הזרים שלה זה לא הבעיה שלנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully