וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דאלאס ופורטלנד הפתיעו את הקליפרס והנאגטס, ברוקלין קרטעה וניצחה

31 נקודות, 11 אסיסטים ו-10 ריבאונדים של דונצ'יץ' סידרו למאבס 103:113 גדול על קוואי וג'ורג', הבלייזרס גנבו את הביתיות מהנאגטס עם 109:123. 82 נקודות משותפות של שלושת הכוכבים הובילו את הנטס ל-93:104 על בוסטון, ניצחון דרמטי למילווקי על מיאמי

לוקה דונצ'יץ', דאלאס מאבריקס חוגג. Mark J. Terrill, AP
טריפל דאבל שלישי בשבעה משחקים בפלייאוף. דונצ'יץ'/AP, Mark J. Terrill

אחרי העונה הרגילה, ואחרי משחקי הפליי-אין, החל הדבר האמיתי - הפלייאוף - וכבר במשחק הראשון קיבלנו דרמה, סל ניצחון ומלחמה גדולה בדרך לניצחון של מילווקי. בהמשך הלילה דאלאס הפתיעה את הקליפרס, ברוקלין קרטעה וניצחה את בוסטון והלילה הראשון של הפלייאוף הסתיים עם הפתעה נוספת, כשפורטלנד גברה על דנבר.

משחקי הלילה:

מילווקי (3) - מיאמי (6) 107:109 (הבאקס עלו ל-0:1 בסדרה)
ל.א קליפרס (4) - דאלאס (5) 113:103 (המאבס עלו ל-0:1 בסדרה)
ברוקלין (2) - בוסטון (7) 93:104 (הנטס עלו ל-0:1 בסדרה)
דנבר (3) - פורטלנד (6) 123:109 (הבלייזרס עלו ל-0:1 בסדרה)

שחקני לוס אנג'לס קליפרס פול ג'ורג', קוואי לאונרד מאוכזבים. Mark J. Terrill, AP
שוב מאכזבים במאני טיים. הקליפרס/AP, Mark J. Terrill

ל.א קליפרס (4) - דאלאס (5) 113:103 (המאבס עלו ל-0:1 בסדרה)

כמה שלוקה דונצ'יץ' אוהב את המפגשים עם הקליפרס. שנה אחרי הסדרה האישית המופתית שלא הספיקה כדי לעבור אותם בסיבוב הראשון, הכוכב הסלובני הראה שאולי הפעם זה יכול להסתיים אחרת. למרות שקיבל שמירה כפולה למשך כל המשחק, למרות ששומרים איכותיים כמו קוואי לאונרד ופול ג'ורג' ניסו להציק לו פעם אחר פעם, דונצ'יץ' רשם טריפל דאבל שלישי בשבעה משחקים בפלייאוף עם 31 נקודות, 11 אסיסטים ו-10 ריבאונדים, ונעזר ביכולת טובה של הצוות המסייע כדי לגנוב לקבוצה מ-LA את הביתיות, במשחק שממחיש שוב את הבעיות המנטליות של קוואי, פול ג'ורג' ושות'.

המאבס עלו ליתרון דו ספרתי מהיר ברבע הראשון, ומשם הקליפרס רדפו אחריהם כל המשחק. יום קליעה פנטסטי של המאבס עם קרוב ל-50 אחוז מחוץ לקשת (17 מ-36) עזר מאוד למאבס להשיג את הניצחון, אבל מה שעזר להם לא פחות הוא גם התרסקות של הקליפרס בדקות האחרונות. שלוש דקות לסיום, פול ג'ורג' קבע שוויון, אבל המאבס סיימו את המשחק בריצת 0:10, כשבזמן שנותר הקליפרס מסיימים עם 1 מ-6 מהשדה ו-1 מ-3 מהעונשין.

מי שסייע לדונצ'יץ' שברבע האחרון לא קל ולו סל שדה אחד, היו טים הארדווי ג'וניור עם 21, דוריאן פיני סמית' עם 18, ג'יילן ברנסון עם 15 וגם קריסטאפס פורזינגיס שלא בלט בשני צידי המגרש, אבל התעלה בדקות האחרונות וסיים עם 14 נקודות. מנגד, קוואי לאונרד היה טוב מאוד עם 26, 10 ריבאונדים, 5 אסיסטים ו-4 חטיפות, פול ג'ורג' ניסה להשתלט על המשחק ברבע האחרון וסיים עם 23, 6 ריבאונדים ו-5 אסיסטים, אבל בשורה התחתונה זה פשוט לא מספיק לקליפרס, שמקבלים נורת אזהרה מיד עם תחילתו של הפלייאוף.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
דמיאן לילארד, פורטלנד טריילבלייזרס, מול מייקל פורטר ג'וניור, דנבר נאגטס. Jack Dempsey, AP
תמיד מופיע במאני טיים. לילארד/AP, Jack Dempsey
ניקולה יוקיץ', דנבר נאגטס, מול אנס קאנטר, פורטלנד טריילבלייזרס. Jack Dempsey, AP
הרגיש היטב את החיסרון של ג'מאל מארי. יוקיץ'/AP, Jack Dempsey

דנבר (3) - פורטלנד (6) 123:109 (הבלייזרס עלו ל-0:1 בסדרה)

הלילה הראשון של הפלייאוף ממשיך להוכיח שהטבלה - בעיקר בצד המערבי - בהחלט משקרת. הבלייזרס אמנם סיימו את העונה הרגילה עם מאזן פחות טוב, אבל אם לשפוט על פי המשחק הלילה, הם מגיעים לפוסט סיזן במצב הרבה יותר משל הנאגטס, עם כוכב ראשי שיודע להתעלות במאני טיים כמו דמיאן לילארד, כוכב משנה מנוסה כמו סי ג'יי מקולום וצוות מסייע איכותי מסביב.

ההיררכיה הבריאה של הבלייזרס עשתה את שלה הלילה: לילארד הוביל עם 34 נקודות ו-13 אסיסטים, מקולום עזר עם 21, יוסוף נורקיץ' שלא היה בפלייאוף בעונה שעברה הראה כמה היה חסר כשתרם 16, 12 ריבאונדים ו-5 אסיסטים, וגם כרמלו אנתוני עשה את שלו עם 18 מהספסל. פורטלנד הייתה בשליטה ברוב שלבי המשחק, ורבע שלישי של 25:38 לזכותה נתן לה מקדמה טובה לקראת הרבע האחרון, בו ניקולה יוקיץ' ניסה להחזיר את דנבר לעניינים, אבל לא קיבל מספיק עזרה. ליוקיץ' היו 34 נקודות, 16 ריבאונדים ואסיסט אחד בלבד, מייקל פורטר ג'וניור הוסיף 25 ו-9 ריבאונדים וגם ארון גורדון נשק לדאבל-דאבל עם 16 ו-9 ריבאונדים, אבל הנאגטס אחרי תקופה שהצליחו להסתדר בלעדיו, הנאגטס הרגישו היטב את חסרונו של ג'מאל מארי.

ג'ייסון טייטום, בוסטון סלטיקס, מול קווין דוראנט, ברוקלין נטס. Corey Sipkin, AP
דוראנט התעורר בזמן. מול טייטום/AP, Corey Sipkin

ברוקלין (2) - בוסטון (7) 93:104 (הנטס עלו ל-0:1 בסדרה)

זה היה רחוק מלהיות משחק ההצהרה של דוראנט, אירווינג והארדן, אבל איכשהו הם שרדו את המבחן הראשון שלהם. הפתיחה הייתה מדאיגה: הנטס, שהיו אחת מקבוצות ההתקפה הטובות ב-NBA בעונה הרגילה, קלעו 16 נקודות בלבד ברבע הראשון, וסיימו אותו ללא שלשות, כשמנגד ג'ייסו טייטום ממשיך בכושר מהתקופה האחרונה ועושה ככל העולה על רוחו.

הביג ת'רי של הנטס ששיתפו פעולה ב-202 דקות בלבד בעונה הרגילה, התעשתו בזמן: הרבע הרביעי נפתח בריצת 4:15 של הנטס, שנתנה לברוקלין מרווח ביטחון וסגרה עניין מול השמיכה הקצרה של הסלטיקס. שלושת הכוכבים של הנטס חיברו לא פחות מ-82 נקודות משותפות, ובינתיים הכישרון שלהם לבדו הספיק: קווין דוראנט היה מעל כולם עם 32 נקודות ו-11 ריבאונדים, קיירי אירווינג הוסיף 29 וג'יימס הארדן תרם 21, 9 ריבאונדים ו-8 אסיסטים. מנגד, ג'ייסון טייטום שקלע 15 נקודות ברבע הראשון, הוסיף 7 בלבד למאזנו עד הבאזר וסיים עם 22. מרכוס סמארט הוסיף 15, וקמבה ווקר שנקלע לבעיית עבירות הסתפק ב-15.

ג'ימי באטלר, מילווקי באקס מול מיאמי היט. רויטרס
ערב קליעה מאכזב. באטלר/רויטרס
קריס מידלטון, מילווקי באקס. Morry Gash, AP
ווינר. מידלטון/AP, Morry Gash

מילווקי (3) - מיאמי (6) 107:109, אחרי הארכה (הבאקס עלו ל-0:1 בסדרה)

בעונה שעברה השתיים נפגשו בפלייאוף, ומיאמי ניצחה בסדרה בדרך לגמר ה-NBA. השנה הן שוב נפגשות באחת הסדרות המסקרנות של הסיבוב הראשון, ומשחק הפתיחה סיפק את הדרמה לה ציפו חובבי הליגה, עם משחק לחוץ, צמוד, הפכפך, מלא זינוקים על הפרקט וסלים גדולים, כולל סל ניצחון מכריע של קריס מידלטון, 0.5 שנייה לסיום ההארכה.

כאמור, אחרי משחק שבו ההולכה עברה מצד לצד, המשחק הצמוד הלך לרגעי ההכרעה. יאניס אנטטוקומפו קלע רק 2 מ-6 מהקו בדקה האחרונה של הזמן החוקי, בעוד בצד השני ג'ימי באטלר חדר היטב וקלע סל על הבאזר ששלח את המשחק להארכה (על אף שעד לאותו רגע היה רק עם 3 מ-18 מהשדה). בהארכה מילווקי הוליכה, אבל 20 שניות לסיום גוראן דראגיץ' קלע שלשה גדולה שקבעה 107:107. הכדור האחרון הלך למידלטון, שהתמהמה מעט, אבל הצליח לשחרר ג'אמפר מחצי מרחק, שהפך לסל ניצחון. באטלר הלך לזריקה אחרונה קשה, שנחסמה.

אנטטוקומפו סיים עם 26 נקודות ו-18 ריבאונדים (פלאס 5 אסיסטים ו-3 חטיפות), אבל כמו שבסדרה בשנה שעברה הוא קרטע עם 50 אחוז מהקו, גם הערב הוא היה עם 6 מ-13 בלבד מקו העונשין וחשף את הבעיה שלו בפוסט-סיזן. מידלטון סיים כקלע הבולט עם 27 נקודות, ג'רו הולידיי קלע 20, ברוק לופז נתן עבודה טובה עם 18 נקודות ו-8 כדורים חוזרים, ומילווקי מנצחת למרות 5 מ-31 בלבד מהשלוש. אלייז'ה בראיינט, אגב, לא שותף.

מנגד, באטלר עבר ערב מאכזב מאוד (למרות הסל על הבאזר ששלח את המשחק להארכה), וסיים עם 4 מ-22 מהשדה בדרך ל-17 נקודות (10 ריבאונדים, 8 אסיסטים). דאנקן רובינסון קלע 24, גוראן דראגיץ' קלע 25, במשחק שבו מיאמי הפסידה 64:51 בכדורים החוזרים, אבל הזכירה שקשה להספיד אותה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully