וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בתום הארכה: הפועל גלבוע/גליל ניצחה 95:104 בחוץ את הפועל אילת

ג'הייבה פלויד (20) ויפתח זיו (17) הוליכו שישה שחקנים בספרות כפולות לניצחון חוץ חשוב שמקרב את הקבוצה של גורדון למקום השני

שחקן הפועל אילת בן קרטר מול שחקן מכבי ראשון לציון ג'מיל ווילסון. דני מרון
אילת נותרה דלילה בעמדת הפנים, ושילמה את המחיר. בן קרטר/דני מרון

משחקי הבית העליון נמשכו הערב (ראשון) עם ניצחונה של הפועל גלבוע/גליל 95:104 על הפועל אילת בחוץ לאחר הארכה. הקבוצה של אבישי גורדון שבה הערב למסלול הניצחונות לאחר שני הפסדים רצופים והשאירה לעצמה סיכוי טוב לסיים במקום השני. המשחק היה צמוד לכל אורכו, כששתי הקבוצות מחלקות ביניהן את ההובלה אך אף אחת לא הצליחה לברוח באמת ליריבתה. בסיום הרבע המכריע קיבל יפתח זיו הזדמנות נהדרת להכריע את המשחק אך החטיא והמשחק הלך לחמש דקות נוספות. בהארכה האורחת נראתה טוב יותר ובהובלת פלויד וזיו סגרו עניין ויצאו עם ניצחון חוץ חשוב.

האורחת קיבלה משחק נהדר מג'הייבה פלויד (20 ו-6 ריבאונדים) ויפתח זיו (17, 7 ריב' ו-6 אסיסטים) שהוליכו שישה שחקנים שקלעו בספרות כפולות. בצד השני, המארחת התקשתה ללא שחקן הפנים הנהדר שלה ג'וש ניבו, שעזב לארצות הברית בעקבות המצב הבטחוני, ולמרות משחק טוב של ג'ו רגלנד (23, 8 ו-9), לא עמדו לה הכוחות בהארכה ויצאו עם הפסד ביתי.

קלעו לגלבוע/גליל: ג'הייבה פלויד 20 ו-6 ריב', יפתח זיו (7 ריב', 6 אס') 17, קרי בלאקשייר 15 ו-10, עמית גרשון 14, אייזאה קאזניס 13 ו-6 ריב', גיל בני 11, יותם חנוכי 9, נתנאל ארצי 5.

קלעו לאילת: ג'ו רגלנד (9 אסיסטים, 8 ריבאונדים) 23 נקודות, יונתן שולדבראנד 16 ו-8 ריב', קייסי פראתר 13, בן קרטר 12 ו-9 ריב', מארקל בראון 11 ו-7 ריב', רועי הובר 8, חואקין שוכמן 7, צוף בן משה 3, מירון רוינה 2.

שחקן הפועל גלבוע/גליל יפתח זיו. דני מרון
גלבוע קטעה רצף של שני הפסדים. זיו/דני מרון

מהלך המשחק

רבע 1:

גלבוע פתחה טוב יותר, אך המארחת נכנסה לעניינים ונצמדה לשחקנים של אבישי גורדון. גיל בני ויפתח זיו בלטו בשורות האורחת במהלך הרבע הראשון, בעוד בן קרטר וג'ו רגלנד היו אלה שהוליכו את הדרומיים ליתרון קל בסיומו. 16:18 לאילת לקראת הרבע השני.

רבע 2:

קייסי פראתר התעורר והפך לשחקן הראשון על הפרקט שקולע בספרות כפולות. בני וזיו המשיכו להציג יכולת טובה, אך אילת עלתה ל-31:35. סיום טוב של יפתח זיו לרבע השני עזר לגלבוע/גליל ליטול מחדש את ההובלה ואף לרדת להפסקה ביתרון 40:45.

רבע 3:

האורחת ניצחה את היעדרו של ג'וש ניבו והלכה פנימה ברבע השלישי כשג'הייבה פלויד וקרי בלאקשייר דאגו ליתרון 58:63. בשלב זה ג'ו רגלנד התעורר והריץ את המארחת לריצת 2:11 שהעביר אליה את היתרון. 69:71 לאילת לקראת הרבע המכריע.

רבע 4:

שולדבראנד ורגלנד שמרו את היתרון אצל אילת במשך רוב הרבע הרביעי, אך יפתח זיו לא איפשר למארחת לברוח יותר. שישה שחקנים שקלעו בספרות כפולות אצל האורחת לא נתנו למשחק לברוח, ויפתח זיו קיבל הזדמנות להכריע את המשחק אפילו, אך החטיא והמשחק הלך להארכה כשהתוצאה הייתה 90:90.

הארכה:

בחמש הדקות הנוספות האורחת הייתה טובה יותר, בעוד השחקנים של אריאל בית הלחמי היו כבר ללא אוויר. ג'הייבה פלויד ויפתח זיו דאגו לסגור את המשחק, העלו את ההפרש לשמונה נקודות יתרון, ומכאן אילת כבר לא יכלה לחזור. 95:104 לגלבוע בסיום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully