וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בשל המתיחות: המשחק בין מכבי קביליו יפו ומ.ס. טירה ייערך ללא קהל

עודכן לאחרונה: 22.5.2021 / 10:45

2,000 אוהדים מכל צד אמורים היו להגיע לאצטדיון ר"ג למשחק המבחן על העפלה ללאומית, אולם המשטרה לא לוקחת סיכונים - חרף הסרת ההגבלות בליגת העל ובליגה הלאומית

אוהדי מכבי קביליו יפו. לירון מולדובן
לא יוכלו להגיע למשחק החגיגי. אוהדי קביליו יפו/לירון מולדובן

על רקע האירועים האלימים בתוך ישראל שליוו את מבצע שומר החומות, המשטרה החליטה לא לאפשר כניסת קהל מחר (ראשון) למשחק בין מכבי קביליו יפו למ.ס. טירה. מדובר במשחק המבחן לעליה לליגה הלאומית בין שתי הסגניות במחוזות של ליגה א'. מכבי יפו קביליו סיימה שנייה בליגה א' דרום ומ.ס. טירה סיימה כסגנית בליגה א' צפון. השתיים תיפגשנה מחר למשחק שהוא כמו גמר גביע: המנצחת לא תעלה עדיין לליגה הלאומית, אלא תפגוש ביום שני הבא את זו שתסיים במקום ה-14 בליגה הלאומית במחזור שיתקיים השבוע ביום שלישי.

4,000 אוהדים, 2,000 מכל צד, היו מתוכננים להגיע מחר לאיצטדיון רמת גן ולהעניק למשחק תחושת חג, אולם בשל החשש מנפיצות המשחק שבין קבוצה מהמגזר הערבי לקבוצה יהודית לקיים, החליטה המשטרה לקיימו קהל. בהתאחדות לכדורגל ניסו להניא את המשטרה מכך, אבל נראה כי מדובר בהחלטה סופית. למועדונים נמסר בצורה לא רשמית כי אולי תתאפשר ברגע האחרון כניסה ל-50 או מקסימום 100 צופים מכל צד, אך גם זה לא בטוח.

בשני המועדונים קראו הבוקר למשטרה לאפשר את כניסת האוהדים משני הצדדים שרוצים להיות שותפים לחגיגה הספורטיבית הזו ולאבטח את המשחק על רקע הירידה במקרי האלימות בערים המעורבות.

יש לציין כי אתמול הודיעה מנהלת הליגות בכדורגל שאמונה על ליגת העל והליגה הלאומית שכל ההגבלות באשר לקיום המשחקים הוסרו כך שכל קבוצה בליגות המקצועניות תוכל לארח במגרשה הביתי עם קהל.

המשחק עצמו נחשב כאמור לחורץ גורלות ובהתאחדות לכדורגל הוחלט כי הוא ישוחק עם מערכת VAR. כבר היה העונה משחק פיילוט בליגה א' למערכת, אך זו תהיה הפעם הראשונה בה המערכת תופעל בליגה א' על רקע מקצועי בלבד. השופט המרכזי במשחק יהיה שופט ליגת העל עידן לייבה ושופט ה-VAR יהיה זיו אדלר, שהיה על העמדה שלשום בחצי הגמר בין מכבי תל אביב למכבי חיפה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully