וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גולדן סטייט מעכלת את ההדחה: "לא תרצו לפגוש אותנו בעונה הבאה"

עודכן לאחרונה: 22.5.2021 / 10:49

סטיב קר טוען שזה כמו "אגרוף לבטן", אך סטפן קרי וקליי תומפסון שולחים מסר לכל הליגה. דריימונד גרין: "סטף גדל לא רק כשחקן, אלא בעיקר כמנהיג". ממפיס חוגגת: "חתיכת משחק, חתיכת קבוצה". לברון ג'יימס הפר את נהלי הקורונה של הליגה

שחקני ממפיס גריזליס ג'ה מוראנט, דילון ברוקס. רויטרס
ניצחון מתוק. מוראנט וברוקס/רויטרס

הוא בסך הכול בן 21, אבל ג'ה מוראנט הוכיח הלילה (בין שישי לשבת) שקורץ מהחומר של הגדולים ביותר. ברגע החשוב ביותר בקריירה הצעירה שלו, מול סטפן קרי בכושר שיא, סיפק רכז ממפיס 35 נקודות, 6 ריבאונדים, 6 אסיסטים ו-4 חטיפות, לקח פיקוד במאני טיים והוליך את קבוצתו ל-113:117 על גולדן סטייט כדי להשיג את הכרטיס האחרון לפלייאוף.

"זה רגע גדול עבורנו, אבל עוד לא סיימנו את העבודה", אמר מוראנט, שקלע 14 נקודות ברבע האחרון ובהארכה. "המטרה שלנו לא היתה רק להעפיל לפלייאוף, כעת מצפה לנו יוטה עם המאזן הטוב בליגה. אני לא יכול להגיד שאני מופתע, כי עבדנו קשה כדי להגיע לכאן, אבל אנחנו אסירי תודה".

מאמנו, טיילור ג'נקינס, נשמע מעט נלהב יותר: "איזה רגע לגריזליס. היינו צריכים לעבוד עונה שלמה בשביל זה. נתנו כל מה שיש לנו וזה היה חתיכת משחק, של חתיכת קבוצה. יש כל כך הרבה דברים שלא מופיעים בסטטיסטיקה".

עוד בוואלה!

ממפיס ניצחה את גולדן סטייט אחרי הארכה והשיגה את הכרטיס האחרון לפלייאוף

לכתבה המלאה

ברשת מתלהבים מג'ה מוראנט

בצד המפסיד נעל סטפן קרי עונה מופלאה עם 39 נקודות שלא הספיקו. כמו מול הלייקרס, הגארד המופלא שוב היה מעט פזיז עם הכדור ורשם שבעה איבודים. "חלקם היו מכריעים", הודה בסיום, "הכוונות שלי היו נכונות, ניסיתי לעשות את המהלכים הנכונים אבל לא תמיד זה עובד. זה חלק מהמשחק. אהבתי מאוד את האגרסיביות שלנו, אבל זה לא הלך לכיוון שלנו. זו צורה קשה מאוד לסיים עונה, אבל נתנו כל מה שהיה לנו. אני גאה בכל אחד מהשחקנים שלנו, בעונה שעברה ניצחנו 15 משחקים, היו לנו פצועים, ומה שעשינו מהעונה הזו זה די מרשים. לא תרצו לפגוש אותנו בעונה הבאה".

בעונה הבאה אמורים הווריירס לקבל בחזרה את קליי תומפסון, וככל הנראה לבחור גם גבוה מאוד בדראפט הקרוב. "קליי חלק עצום מה-DNA שלנו", אמר קרי. "אני יודע שהוא יעשה הכל כדי לחזור ל-100 אחוז, כל גירסה שלו שנקבל תהיה בוסט עצום עבורנו".

תומפסון עצמו כתב באינסטגרם שלו לאחר המשחק: "בעוד העונה שלנו הסתיימה, שלי רק התחילה. מעולם לא הייתי רעב יותר. אני באמת מאמין שהכודרסל הטוב ביותר שלי נמצא לפני, ואני מבטיח שעוד לא סיימתי".

"זו דרך קשה מאוד להיות מודח", הוסיף סטיב קר, "שני משחקים רצופים שהיו כמו אגרוף לבטן. הרגשנו ששלטנו במשחק מול הלייקרס והפסדנו, הפעם לא שלטנו בו ויכולנו לנצח, אבל זה לא קרה".

דריימונד גרין, שהוסיף טריפל דאבל שלא הספיק, החמיא לחברו הטוב: "סטף גדל השנה לא רק כשחקן אלא כמנהיג, זה מה שאני לוקח מהשנה הזו".

לברון ג'יימס הפר את נהלי הקורונה של הליגה, כך מדווחים הבוקר ב-ESPN. כוכב לוס אנג'לס לייקרס לקח לפני מספר ימים חלק באירוע פרסומי למותג טקילה אותו הוא משווק, בהשקה בה נכחו מספר סלבריטאים נוספים - אך לא שחקני NBA. "כפי שעשינו בעבר, נטפל בזה בתוך הקבוצה", מסרו מהליגה.

לברון סירב להצהיר עד כה הוא התחסן לקורונה או לא. "זה לא כזה ביג דיל", אמר לפני מספר ימים, וכשנשאל בסוף שבוע האולסטאר לנושא השיב: "זו שיחה שאני ומשפחתי ננהל, זה עניין פרטי". מאמן הלייקרס פרנק ווגל סירב לנקוב בשמות השחקנים שחוסנו, אך הודה ביום שישי כי "פחות מ-85 אחוז משחקני הקבוצה התחסנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully