וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגיונרים: תומר חמד שוב כבש, גיא מלמד חגג זכייה בגביע הסקוטי

חלוץ וולינגטון נגח פנימה את שערו השמיני העונה וקבע 0:3 על ווסטרן יונייטד. מלמד לא שותף ב-0:1 של סט. ג'ונסטון על היברניאן בגמר, גם מרציאנו נותר על הספסל. 90 דקות וניצחון לקינדה, מלדה וגנט השיגו את הכרטיס לקונפרנס ליג

תומר חמד חוגג שער במדי וולינגטון פיניקס. Mark Metcalfe, GettyImages
בכושר מצוין. חמד/GettyImages, Mark Metcalfe

תומר חמד כבש הבוקר (שבת) את שערו השמיני העונה בליגה האוסטרלית, כשסייע לוולינגטון פיניקס שלו להביס 0:3 את ווסטרן יונייטד. החלוץ הישראלי שחגג צמד מרגש במיוחד בשבוע שעבר מצא הפעם את הרשת בדקה ה-63, עם נגיחה יפה מבישול של לואיס פנטון, ובכך קבע את תוצאת הסיום.

וולינגטון הצליחה לקטוע רצף של שלוש תוצאות תיקו, ובמקביל להאריך את רצף המשחקים ללא הפסד שלה לשישה במסגרת הליגה. חמד, שהוחלף בדקה ה-80, יקווה להמשיך בכושרו המצוין בעוד ארבעה ימים, כשקבוצתו המדורגת שביעית בטבלה, מרחק שלוש נקודות מהפלייאוף העליון, תתארח אצל ווסטרן סידני וונדררס.

הישראלי מדורג כעת במקום השמיני בטבלת הכיבושים בליגה, כשבשבעה מתוך 11 משחקיו האחרונים הצליח למצוא את הרשת.

שחקני סט. ג'ונסטון חוגגים עם שון רוני (מימין). רויטרס
הכריע שני גמרים בדיוק באותה דקה. שון רוני, מימין/רויטרס
גיא מלמד (מספר 17) ושחקני סט. ג'ונסטון חוגגים זכייה בגביע הסקוטי. רויטרס
דאבל גביעים. גיא מלמד (מספר 17) והחברים/רויטרס

* גיא מלמד זכה הערב בתואר שני בעונת הבכורה שלו בסקוטלנד, אם כי גם הפעם לא זכה לקחת חלק בגמר. קבוצתו גברה 0:1 על היברניאן, אצלה אופיר מרציאנו נותר על הספסל כפי שקרה בכל משחקי הגביע. שון רוני, שחקן הכנף הימני של סט. ג'ונסון שכבש את שער הניצחון בגמר גביע הליגה בהאמפדן פארק מול ליבינגסטון בדקה ה-32, עשה את זה גם הפעם - באותו אצטדיון ובאותה דקה ממש. גלן מידלטון החמיץ פנדל בדקה ה-75, אבל סט. ג'ונסטון השלימה בכל זאת דאבל גביעים היסטורי וחגגה זכייה שנייה בסך הכול בגביע הסקוטי, אחרי שעשתה את זה ב-2014.

* גדי קינדה שיחק 90 דקות בניצחון של קנזס סיטי 1:3 על סן חוזה, קבוצתו עלתה למקום השני בטבלת המערב ב-MLS.

* יונס מלדה שיחק 65 דקות במדי גנט, שניצחה 1:2 את מכלן במחזור האחרון של הפלייאוף והשיגה את הכרטיס למוקדמות הקונפרנס ליג. עדן שמיר שיחק 82 דקות בהרכב סטנדרד ליאז', שרשמה הפסד רביעי רצוף - הפעם 3:1 בבית מול אוסטנד - וסיימה אחרונה בפלייאוף על הכרטיס לאירופה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully