וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ערן זהבי: "אם אתה נותן לדברים רעים להסיט אותך מהדרך - אז אתה חלש"

החלוץ הישראלי התראיין יחד עם אשתו שי במסגרת אייטם שנעשה עליהם באתר הרשמי של קבוצתו פ.ס.וו אינדהובן והתייחס בין השאר לשוד שעברה משפחתו

ערן זהבי שחקן פ.ס.וו איינדהובן חוגג שער. ANP Sport, GettyImages
התראיין לאתר ש/GettyImages, ANP Sport

עונה מורכבת עברה על ערן זהבי. החלוץ הישראלי החליט לעזוב את הליגה הסינית בה שבר את שיא השערים לשחקן אחד בעונה ועבר לליגה קשה בהרבה בדמות הליגה ההולנדית כשחתם בפ.ס.וו איינדהובן. הישראלי כבש 17 שערים ב-32 הופעות בכל המסגרות, כשלצד המספרים הללו עבר השחקן עליות ומורדות, כולל שמועות על ריבים עם חלק משחקני הקבוצה וכמובן הידיעה המפחידה על השוד שעברה אשתו שי וילדיו בזמן שהתכונן למשחק ליגה.

"דברים רעים קורים בחיים", אמר זהבי בהתייחסו לפרשת השוד בביתו אל מול אשתו וילדיו "אבל אם אתה נותן לזה להסיט אותך מהדרך - אז אתה חלש. אדם צריך לקחת אחריות. יכולתי לבחור את הפיתרון הקל ולטוס בחזרה לישראל, אבל העדפתי להישאר עם חברים שלי ולהילחם איתם על המטרות שלנו. אני מאמין שקיבלתי את ההחלטה הנכונה".

ערן זהבי עם אשתו שי. צילום מסך, אתר רשמי
ערן ושי זהבי/אתר רשמי, צילום מסך

זהבי התייחס לתחילת הדרך בהולנד: "עכשיו המצב טוב, אבל התקשיתי בחודשים הראשונים. בפ.ס.וו יש לחץ מאוד גדול לזכות בתארים. גם במכבי תל אביב כשהגעתי היה לחץ גדול מההתחלה, אבל באיינדהובן זה שונה. יש פה גם לחץ על שחקנים צעירים, כי המועדון רוצה למכור אותם בגיל יחסית צעיר, והדרישה מהם להראות יכולת טובה מהר מאוד, פוגעת בהם לפעמים. זה לא קל לתפקד תחת ציפיות כאלה גבוהות בגיל כזה צעיר. אני חושב שזו הסיבה שהביאו אותי למועדון, כדי להראות טיפה מהניסיון שלי".

גם אשתו שי הצטרפה לראיון ושיתפה בנוגע לדרישות הקשות של ערן מעצמו: "כל הזמן הוא רוצה להשתפר. א הוא מבקיע שער אחד הוא מצטער שהוא לא הבקיע שניים, אם הוא מבקיע שניים, אז הוא אומר 'הייתי צריך להבקיע שלושה'". ערן: "תמיד צריך להתאים את עצמך למצב חדש, אין אם אתה אוהב את זה ובין אם לא. צריך לפעמים לעשות את הדברים שאתה לא אוהב. אם תעשה רק מה שאתה אוהב אז אתה תישאר באזור הנוחות שלך ובמצב כזה לא משתפרים".

  • עוד באותו נושא:
  • ערן זהבי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully