וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוסי בניון: "הרכב מכבי תל אביב מחצי הגמר יכול לרוץ לאליפות"

שחקן העבר שעזב במהלך העונה את תפקיד המנהל המקצועי בבית"ר ירושלים התייחס לניצחון הצהובים על מכבי חיפה בראיון לתכנית "הללי אורגינל" ברדיו צפון

יוסי בניון שסיים במהלך העונה את תפקידו כמנהל המקצועי של בית"ר ירושלים, ישב בתקופה האחרונה בצד לראשונה מזה שנים רבות, בהן היה או שחקן או חבר הנהלה. היום (שישי) הגיע שחקן העבר האגדי לראיון לתכנית "הללי אורגינל" ברדיו צפון (104.5FM) וסיפר על שאיפותיו לעתיד, ובין השאר התייחס לחצי גמר הגביע אמש בו ניצחה מכבי תל אביב את מכבי חיפה, למאבק האליפות וגם שב לסכסוך עם חלק מאוהדים הירוקים.

בניון, ששיחק בעבר גם במכבי חיפה וגם במכבי תל אביב שיתף בדבר הזיכרונות שעורר בו משחק חצי גמר הגביע בין השתיים: "פה ושם זה מעלה זיכרונות מהעבר. היה משחק טוב, מכבי תל אביב למרות החיסרון שלה שיחקה טוב יותר והגיע לה לעלות לגמר. היה נראה כאילו הם לא מתכוננים נכון למשחק, אבל אם תסתכל אחורה תמיד אמרתי שהסגל של מכבי תל אביב מספיק עמוק. ההרכב שעלה אתמול יכול לרוץ כל העונה, גם לאליפות".

המנהל המקצועי של בית"ר ירושלים יוסי בניון. דני מרון
"מכבי חיפה בעונה מצוינת וצריכה להתרכז בשלושת המחזורים שנותרו בליגה". בניון/דני מרון

על המשך הדרך מבחינת מכבי חיפה: "כל הפסד הוא הפסד. יש משחקים שלא הולך בהם כלום. מכבי חיפה קבוצה מצוינת, אבל יש גם ימים כאלה. זה נראה כאילו כלום לא התחבר להם מהרגע הראשון, הרגשת שהם בלחץ ובאמת הם לא הצליחו לייצר את המשחק הקבוע שלהם. כמובן שזה מאכזב, אבל הם בעונה מצוינת והם צריכים להתרכז בשלושת המחזורים שנותרו להם בליגה. הקהל חוזר, והם צריכים להמשיך ביכולת שלהם".

בניון התייחס גם פעם נוספת לסכסוך בינו לבין אוהדי מכבי חיפה במהלך הקדנציה השנייה שלו במדי הירוקים: "כל הזמן שואלים על זה, אני לא יכול לשנות את התשובות שלי. אני חושב שתרמתי את החלק שלי לעובדה שהם חזרו לזכות בתארים. קיבלתי אהבה גדולה לאורך השנים, אבל מה לעשות, היה חלק קטן שהחליטו מסיבות כאלה ואחרות לקלל אותי מתחילת אותה עונה. הייתי מקבל הודעות בטלפון מאותם אוהדים שאוהבים לקלל, אבל אני באמת לא מתרגש ומפחד מהדברים האלה. בסופו של דבר בעונה לא קלה הצלחנו להביא גביע".

על העזיבה למכבי תל אביב: "לא קל לעזוב מועדון כזה, ואמרתי בעבר שבחודשיים-שלושה שלפני כן לא הייתי נרדם בלילות. אבל בסופו של דבר החלטתי לעשות את זה. כעסו עליי שהלכתי למכבי תל אביב, אבל חייבים להבין שאף אחד לא עושה דבר כזה בכוונה למישהו אחר. אני עושה את מה שטוב לי, בחנתי את ההצעות וההצעה ממנה הייתה הכי טובה. היו הרבה שיחות בתקופה האחרונה שלי שם, אבל לא באמת הרגשתי שרוצים אותי יותר מדי. ראיתי את עצמי שם ליותר שנים, אבל הם כנראה לא ראו את זה ולא הסכמתי להישאר באותו מצב, לא רציתי להיות במלחמות, החיים קצרים".

יוסי בניון המנהל המקצועי של בית"ר ירושלים. מגד גוזני
בקרוב ישלים את תעודת הפרו. בניון/מגד גוזני

עם זאת כוכב הירוקים בעבר סיכם את דבריו עם מסר מפויס: "מבחינתי הכול מאחוריי. מאחל להם המון בהצלחה, למועדון ולקהל. שימשיכו לדחוף את הקבוצה תמיד, ואלו שקיללו הכול בסדר - אני לא מתרגש. זה לא משהו שמפריע לי. זו ההבנה שלהם כנראה לגבי מה שהם צריכים לעשות, אבל צריך לזכור שהרוב פירגן ועודד".

על מינויו של אלי אוחנה למנהל המקצועי של בית"ר ירושלים: "אני לא במועדון כרגע ולא יודע בדיוק מה קורה שם. כשאני הייתי אוחנה היה דמות מרכזית, מדברים ומתייעצים על כל דבר, לא רק מקצועי. עכשיו יש לו יותר סמכויות. אין לי הרבה מה להגיד חוץ מלאחל בהצלחה".

בניון שיתף בדבר רצונו להפוך למאמן: "אני בדרך לסיום קורס פרו. אני בודק אופציות ואפשרויות בחו"ל. תמיד אמרתי שיעניין אותי גם לאמן בחו"ל, אבל כל האופציות פתוחות בין אם להיות מאמן ובין אם להיות מנהל מקצועי בחו"ל - זה החלום זו השאיפה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully