וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פחות מחודש לפני הקופה אמריקה: הכדורגל בארגנטינה הופסק בעקבות הקורונה

לאור השתוללות הנגיף במדינה הוחלט לעצור את הענף מפעילות, זאת כשמשחק הפתיחה של הטורניר אמור להיערך בבואנוס איירס ב-13 ביוני

כריסטיאן מדינה בוקה ג'וניורס מול רפאל סנטוס ריבר פלייט. רויטרס
הכדורגל בארגנטינה יושבת לתשעה ימים/רויטרס

שבועות לפני משחק הפתיחה של הקופה אמריקה בבואנוס איירס, הודיעה היום (שישי) ארגנטינה על הפסקת פעילות הכדורגל במדינה, זאת לאור מצב הקורונה הקשה. המדינה הדרום אמריקאית סובלת מגל הידבקויות קשה של הנגיף ועל פי הערכות המקומיים נראה כי הענף יישאר מושבת לפחות עד ה-30 במאי. אתמול פורסם כי קולומביה, שהייתה אמורה לארח בצוותא עם ארגנטינה את טורניר הדגל של דרום אמריקה הוסרה מרשימת המארחות בשל מצב הקורונה הקשה בתחומיה.

ההתאחדות הארגנטינאית הוציאה הודעה רשמית בנושא: "אנו מודיעים לציבור כי על פי הנחיות הבריאות החדשות מפיו של הנשיא אלברטו פרננדס בנוגע למלחמה בנגיף הקורונה, הוחלט על הפסקת כל תחרויות הכדורגל המקומיות. החל מהשעה 20:00 היום ועד ה-30 במאי לא יתקיימו משחקי כדורגל במדינה. אנו מקווים שבתום התקופה הזו בת 9 הימים, ישוב הכדורגל".

בהודעת ההתאחדות אין התייחסות לגבי הקופה אמריקה שאמורה להיפתח ה-13 ביוני, אך התייחסו לקביעת הלו"ז בטורנירים המקומיים: "נעבוד ביחד עם ראשי המחוזות השונים ומנהלות הליגות המקצועניות כדי לקבוע מחדש את שלבי ההכרעה בליגה וגביע הליגה, אשר יועדו להיערך במהלך התקופה בה יהיה הכדורגל במדינה מושבת".

  • עוד באותו נושא:
  • ארגנטינה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully