וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל באר שבע: גיא פרימור מונה למנכ"ל

21.5.2021 / 17:57

העו"ד בן ה-43 יחליף את אסי רחמים שעוזב לאחר 11 שנה בתפקיד. "גאה ונרגש, מצפה להתחיל בעשייה, כדי להגשים את המטרות הרבות"

גיא פרימור מנכ"ל הפועל באר שבע. פרטי, אתר רשמי
"מצפה להתחיל בעשייה". מנכ"ל הפועל באר שבע החדש גיא פרימור/אתר רשמי, פרטי

הפועל באר שבע הודיעה היום (שישי) על מינויו של גיא פרימור למנכ"ל המועדון. פרימור יחליף את המנכ"ל הקודם ושוער העבר אסי רחמים לאחר שנשא את המשרה במשך 11 שנים מאז 2010. בעשור האחרון כיהן פרימור כמנכ"ל ושותף מייסד בסוכנות הספורט הבינלאומית NIM Group Sport Management. בעברו היה קפטן נבחרות הנערים והנוער. לאחר מכן, שיחק מספר שנים בליגת העל, ממנה עבר לליגת המכללות בארה"ב, שם שיחק במדי אוניברסיטת הרטפורד (קונטיקט) ואף שימש כעוזר מאמן המכללה לאחר פרישתו ממשחק פעיל.

נשיאת המועדון, אלונה ברקת אמרה לאחר המינוי: "אני מברכת את גיא על הצטרפותו למשפחתנו. אני בטוחה שהרקע והניסיון של גיא יתרמו רבות למועדון באתגרים הניצבים בפניו. לגיא פעילות ציבורית וקהילתית ענפה, שמתחברת באופן טבעי לעשייה במועדון שלנו. אני מאחלת לגיא הצלחה רבה בהובלת ובקידום המועדון".

המנכ"ח החדש אמר: "אני גאה ונרגש להצטרף למשפחת הפועל באר שבע, משפחה ששמה הולך לפניה בכל מה שקשור לעשייה חברתית, אוהדים תומכים ומסורת ארוכת שנים. עוד מהיותי נער, הכדורגל לימד אותי רבות, הקנה לי ערכים ואני שמח על הזכות שניתנה לי להמשיך לשלב אותו בחיי. אני מודה לאלונה ברקת על האמון בי ומצפה להתחיל בעשייה, כדי להגשים את המטרות הרבות הניצבות בפנינו ולהמשיך את המסורת המקצועית רבת השנים של המועדון".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully