וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סבוריט ל"אס": "כשיש קורבנות חפים מפשע, אף אחד לא צודק"

מגן מכבי תל אביב אישר לאתר הספרדי כי הוא ולואיס הרננדס ישובו לארץ לאור הפסקת האש, וגם שיתף בחוויותיו מהלחימה: "לא שמעתי בחיי רעש כזה של פיצוצים. להעיר את הילד שלי בן ה-6 חודשים ב-3 בבוקר ולקחת אותו למקלט זו חוויה ממש לא נעימה". וגם: ההתרשמות מכיפת ברזל

לואיס הרננדס שחקן מכבי תל אביב עם אנריק סבוריט. אריאל שלום
ישובו לישראל. הרננדס וסבוריט/אריאל שלום

קצת יותר משבוע עבר מאז ארזו אנריק סבוריט ולואיס הרננדס את חפציהם ושבו יחד עם משפחותיהם לספרד בעיצומו של מבצע שומר חומות ומטח הטילים שנורה מעזה לכיוון ישראל. היום (שישי), לאחר שאושרה הפסקת האש בין ישראל לארגוני הטירור בעזה, התראיין סבוריט ל-"אס" הספרדי ושם אישר כי השניים יחזרו - בלי המשפחות - לישראל ויצטרפו לחבריהם במכבי תל אביב לסיום העונה.

"היינו בדירה שלנו, ופתאום שמענו שאומרים שהולכים לירות טילים על תל אביב", שיתף מגן מכבי תל אביב. "כך באמת היה. האזעקות החלו להישמע ונאלצנו לברוח למקלטים". סבוריט חלק עם המראיין את התרשמותו מכיפת ברזל: "היא יירטה 90 אחוז מהטילים, אבל הם ירו 3,000 אז חלקם נחתו. לא שמעתי בחיי רעש כזה של פיצוצים בשמיים. הבן שלי בן 6 חודשים ולא מבין שום דבר. להעיר אותו ב-3 בבוקר ולקחת אותו למקלט זו חוויה ממש לא נעימה".

שחקן מכבי תל אביב אנריק סבוריט. ., אודי ציטיאט
"אם אנשים שלא צריכים לסבול, סובלים - אז שני הצדדים טועים". סבוריט/אודי ציטיאט, .

המגן נשאל גם על ההחלטה שלו ושל לואיס הרננדס לשוב לספרד: "הרעיון הראשוני היה לנסות להתנתק מכל מה שקורה, אבל זה היה בלתי אפשרי. הייתי בטלפון כל הזמן ובודק את החדשות. אני בישראל כבר שלוש שנים, ויש לי הרבה חברים שאין להם בעיה עם אף אחד והם סובלים. אני מאמין שכשיש קורבנות חפים מפשע, אז אף אחד לא צודק. אם אנשים שלא צריכים לסבול, סובלים - אז שני הצדדים טועים".

כאמור, סבוריט אישר כי הוא והרננדס ישובו לישראל לסיום העונה, כשהם יגיעו בגפם וללא משפחותיהם. למכבי תל אביב נותרו עוד שלושה מחזורים לסיום העונה בליגה כשהם בפיגור ארבע נקודות אחרי מכבי חיפה, כשיחד עם הליגה נותר להם משחק גמר הגביע מול הפועל תל אביב, לאחר הניצחון 0:2 על מכבי חיפה בחצי הגמר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully