וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פליק אישר כי ימונה למאמן נבחרת גרמניה: "נותרו עוד פרטים קטנים להסדיר"

המאמן שזכה עם באיירן ב-7 תארים בשנתיים האחרונות, צפוי להחליף בתפקיד את יוגי לב בתום אליפות אירופה שתיערך בקיץ הקרוב

מאמן באיירן מינכן האנזי פליק. Alexander Hassenstein, GettyImages
"כולם יודעים מה אני מרגיש לגבי הנבחרת". פליק/GettyImages, Alexander Hassenstein

ההתאחדות הגרמנית צפויה להודיע על מינויו של האנזי פליק למאמן המנשאפט בתום היורו הקרוב. על פי התקשורת הגרמנית יש הסכים מילולי בין מאמן באיירן מינכן בשנתיים האחרונות לבין ההתאחדות הגרמנית. פליק צפוי להחליף בתפקיד את המאמן הנוכחי יואכים (יוגי) לב, שעמד בראש צוות האימון של הנבחרת הגרמנית מאז 2006.

"אכן, דיברתי עם ההתאחדות", אישר פליק. "כולם יודעים איך אני מרגיש בנוגע לנבחרת הלאומית. נותרו עוד פרטים קטנים לסגור ואז אפשר יהיה לכריז על כך באופן רשמי". היורש של לב בתפקיד, יגיע לאחר שנתיים מוצלחות מאוד בבאיירן מינכן, איתה זכה בשתי אליפויות גרמניה, גביע גרמני, אליפות אירופה, גביע העולם לקבוצות ובסופר קאפ הגרמני.

מאמן נבחרת גרמניה, יוגי לב. רויטרס
צפוי לסיים את תפקידו כמאמן המנשאפט בתום היורו הקרוב. לב/רויטרס

זו עתידה להיות משרת האימון הראשי השנייה בלבד של פליק, שבטרם מונה למאמנה הראשי של באיירן באמצע עונת 2019/20 עבד אך רק כעוזר. המאמן בן ה-56 החליף במהלך העונה שעברה את ניקו קובאץ' כמאמן הבווארים לאחר סדרה של תוצאות לא טובות, ושינה לגמרי את התמונה כשהפך את הקבוצה למכונה משומנת ודורסנית.

מבחינת יוגי לב, הוא אמור לסיים בתום אליפות אירופה שתיערך בקיץ תקופה של 17 שנה בנבחרת, מתוכן 15 העביר כמאמן ראשי. מאמן הנבחרת היוצא רשם במהלך הקדנציה הארוכה שלו כמאמן הנבחרת זכייה רביעית בתולדותיה במונדיאל ב-2014, ולמקום השלישי במונדיאל 2010. בשנת 2017 הוליך את המנשאפט לזכייה בגביע הקונפדרציה וב-2008 נעצר עם נבחרתו בגמר היורו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully