וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אליפות אירופה בשחייה: גורבנקו עלתה לגמר, מורז פספסה ב-6 מאיות

אנסטסיה גורבנקו גם קבעה שיא ישראלי ב-200 מ' מעורב חופשי. אנדי מורז השוותה שיא ישראלי אך הודחה בחצי הגמר ב-100 מ' חופשי. רביעיית השליחות העפילו לגמר

השחיינית הישראלית אנסטסיה גורבנקו. מתוך עמוד הפייסבוק של איגוד השחייה, אתר רשמי
שיא ישראלי נוסף ועלייה לגמר. גורבנקו/אתר רשמי, מתוך עמוד הפייסבוק של איגוד השחייה

היום החמישי באליפות אירופה בשחייה האיר פנים למשלחת הישראלית. השחיינית הישראלית אנסטסיה גורבנקו העפילה הערב (שישי) לגמר אליפות אירופה ב-200 מטר מעורב אישי, תוך שהיא קובעת שיא ישראלי חדש, 2:10.35. מדובר בשיפור של יותר משנייה וחצי לשיא שקבעה באליפות העולם בדרום קוריאה ב-2019, והיא העפילה מהמקום הראשון לגמר שייערך בשבת.

אנדי מורז שחתה במשחה חצי הגמר ל-100 מטר חופשי, והשוותה את שיאה הישראלי כשקבעה 54.18 שניות. תוצאה זו העמידה אותה במקום התשיעי, רק שש מאיות מהעפלה לגמר נוסף. מדובר בפעם השלישית בתחרות הנוכחית והרביעית בכלל בחודש האחרון שהשחיינית בת ה-29 מהפועל ירושלים מצליחה לשחות מהר יותר מ-54.2 שניות.

אנדי מורז שחיינית ישראלית עם אנסטסיה גורבנקו. באדיבות איגוד השחייה, אתר רשמי
כיכבו גם בשליחות. גורבנקו ומורז/אתר רשמי, באדיבות איגוד השחייה

קודם לכן רביעיית השליחות העפילו לגמר עם שיא ישראלי ב-4X200 חופשי. לאה פולונסקי, אנדי מורז, דריה גולובטי ואנסטסיה גורבנקו סיימו במקום השני במוקדמות עם זמן מצוין של 8:00.51 דקות, שיפור של יותר משש שניות לשיא הקודם שהן קבעו לפני חודש.

אנסטסיה גורבנקו העפילה לחצי גמר 200 מטר מעורב אישי באליפות אירופה מהמקום השביעי, עם 2:12.61. אנדי מורז, שגם היא הייתה חלק מהשיא במשחה השליחות, העפילה לחצי הגמר גם ב-100 מטרים חופשי. מורז סיימה חמישית במוקדמות עם 54.19 שניות, רק מאית משיאה הטרי שנקבע בתחילת האליפות ושווה לשיאה הישראלי הקודם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully