וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: פ.ס.ז' הגישה לאמבפה הצעה לחוזה חדש, הכוכב משהה את תשובתו

עודכן לאחרונה: 21.5.2021 / 13:48

לפי הדיווח אמבפה קיבל הצעה לחתום על חוזה לארבע שנים עם שכר דומה לזה של ניימאר, אך זה הודיע שהוא יחליט רק אחרי היורו כדי לתת לקבוצה זמן להתחזק. ברונו סאטין: "יש לו סיכום עקרוני עם ריאל מדריד"

שחקן פריז סן ז'רמן קיליאן אמבפה. רויטרס
ימשיך בפריז? קיליאן אמבפה/רויטרס

איפה ישחק בעונה הבאה קיליאן אמבפה? כוכב ההווה והעתיד של הכדורגל העולמי עדיין לא האריך חוזה בפריז סן ז'רמן וכל הדיווחים בימים האחרונים הצביעו על כך שהוא בדרך לריאל מדריד. אלא שב-RMC טוענים שקבוצתו לא מוותרת עליו והיא הציעה לו חוזה חדש ומשודרג לארבע שנים.

על פי הדיווח ההצעה שקיבל אמבפה דומה להצעה שקיבל ניימאר. הצרפתי מצידו משהה את תשובתו לאחר היורו, זאת כדי לתת לפריז זמן לעשות החתמות כדי שהוא יידע האם תהיה קבוצה חזקה גם בעונה הבאה. אמבפה הוליך במו רגליו את פריז לזכייה בגביע הצרפתי, כשבישל נפלא לאיקרדי וכבש את השני ב-0:2 על מונאקו בגמר.

לאחר אותו משחק אמבפה נשאל האם הוא יילחם גם על הגביע ה-16 של הקבוצה בעונה הבאה וענה: "אני חושב שהדבר הכי חשוב הוא ליהנות מהרגע". לפי דיווחים בברזיל, ניימאר נחוש לשכנע את אמבפה להמשיך ורוצה להמשיך לשתף איתו פעולה, בניסיון להביא לפריז את גביע האלופות אחרי שורה של ניסיונות שלא צלחו. "הוא משוכנע שהמועדון יהיה חזק יותר בעונה הבאה, ובונה על חיזוק מאסיבי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully