וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ווילבקין על התמיכה בישראל: "מפיצים מידע כוזב". ההערכה: האנטר לא יעזוב

כוכב מכבי תל אביב מזדהה עם ישראל לאור המצב הביטחוני: "רק מנסה להפיץ את האמת". הסנטר עשוי לחזור כבר נגד הפועל חולון

שחקן מכבי תל אביב עומרי כספי מול שחקן הפועל גלבוע/גליל קרי בלאקשייר. לילך וייס רוזנברג
המקום הראשון הובטח. כספי אתמול/לילך וייס רוזנברג

מכבי תל אביב הבטיחה אמש (חמישי) את המקום הראשון בליגת העל לפני הפלייאוף בזכות ניצחון 65:67 על גלבוע/גליל במשחק שנערך ברוממה. הקבוצה של יאניס ספרופולוס נאבקה ביריבה שגברה עליה העונה פעמיים במשך כמעט שלושה רבעים לפני שפתחה פער ועלתה כבר ליתרון 14, 3 דקות לסיום, לפני שגלבוע כמעט והצליחה לחזור.

"עשינו עבודה נהדרת, שלטנו במשחק כולו", אמר אנטה ז'יז'יץ', שסיים עם 17 נקודות, "בדקות האחרונות איבדנו ריכוז - בעתיד אנחנו צריכים לשמור על הפוקוס כמו שעשינו ב-37 הדקות הראשונות".

הצהובים הגיעו למשחק עם שני ימי אימונים בשבוע וחצי האחרונים בשל המצב הבטחוני בישראל, כשהקבוצה מאבדת בימים אלה את טיילר דורסי שחזר לארצות הברית. מכבי אף הופיעה למשחק ללא אותלו האנטר שנותר מחוץ לסגל כשבמקביל הוא שוקל את המשך דרכו בישראל. בקבוצה העריכו אמש כי האנטר יישאר במועדון עד לסיום העונה וייתכן שאף ישחק מחר נגד הפועל חולון.

שחקן מכבי תל אביב סקוטי ווילבקין מול שחקן הפועל גלבוע/גליל אייזאה קאזינס. לילך וייס רוזנברג
ידיד ישראל החדש. ווילבקין/לילך וייס רוזנברג

"זה היה משחק קשה", סיכם סקוטי ווילבקין את ההתמודדות נגד גלבוע, "לא שיחקנו שבוע וחצי, ורק ניסינו לחזור לקצב. למרבה המזל הצלחנו לנצח. מה שהיה קשה זה ההפסקה. התוצאה הייתה 36:36 במחצית, הגענו לזריקות פנויות אבל החטאנו בגלל החלודה. אנחנו מנסים להתרכז רק בכדורסל".

הגארד שפירסם פוסטים בעד ישראל ברשתות החברתיות הוסיף: "אני רוצה להראות תמיכה. יש הרבה מידע כוזב שמופץ על ידי אנשים בארה"ב שאני עוקב אחריהם. אני רק מנסה להפיץ את האמת. אני פה, אני מדבר עם הרבה אנשים בארץ ונראה לי שאתם יודעים מה קורה יותר מאנשים שרק מעלים דברים בטוויטר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully