וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנגליה: ברנטפורד תפגוש את סוונסי בגמר פלייאוף העלייה לפרמיירליג

צפו בתקצירים: מהפך וניצחון ביתי 1:3 על בורנמות' סידר לברנטפורד הופעה שנייה ברציפות בוומבלי, ומולה תתייצבה הקבוצה אותה עברה בחצי הגמר אשתקד, אחרי 1:1 מול בארנסלי ו-1:2 בסיכום

תקציר ניצחונה של ברנטפורד 1:3 על בורנמות' בחצי גמר פלייאוף העלייה/ספורט1

גמר הפלייאוף של ליגת המשנה באנגליה, על הכרטיס השלישי לפרמיירליג, ייערך בשבת הבאה בוומבלי, והוא יפגיש בין ברנטפורד לבין סוונסי. ברנטפורד השלימה מהפך עם 2:3 מול בורנמות' בסיכום שני המפגשים, ואילו סוונסי סיימה ב-1:1 ביתי עם בארנסלי ועלתה בזכות ה-0:1 בחוץ במשחק הראשון.

שחקני ברנטפורד חוגגים עם מרכוס פורס. רויטרס
עלייה דרמטית של ברנטפורד. מרכוס פורס והחברים/רויטרס
בריאן אמבומו שחקן ברנטפורד לפני כריס מפאם שחקן בורנמות'. רויטרס
הרגע ששינה את המשחק. כריס מפאם מבצע עבירה שמונעת שער ומורחק/רויטרס

ברנטפורד - בורנמות' 1:3 (2:3 בסיכום)

המארחת, שמעולם לא שיחקה בפרמיירליג, ביצעה מהפך מול הדובדבנים ועלתה לגמר הפלייאוף בפעם השנייה ברציפות. בעונה שעברה הקבוצה של תומאס פרנק נראתה כעולה בטוחה, אבל אז איבדה את המקום בין שתי הראשונות ובסופו של דבר הפסידה לפולהאם בגמר הפלייאוף. גם העונה הרשימה מאוד, למרות מכירתם של אולי ווטקינס וסעיד בנרחמה, והנה היא שוב בגמר.

ברנטפורד שיחקה לעיני כמה אלפים מאוהדיה, לראשונה אחרי 443 ימים, אבל הסתבכה בדקה השישית אחרי שער של ארנאוט דאנג'ומה ההולנדי. במצב הזה בורנמות' הוליכה כבר 0:2 בסיכום (אחרי 0:1 ביתי ביום שני) אבל מלך השערים איבן טוני השווה בפנדל בדקה ה-16 עם ה-32 שלו, ואז הגיעה הטעות הקשה של כריס מפאם, שאיבד כדור כשחקן האחרון ותפס את רגלו של בריאן אמבואמו שהיה בדרך להבקעת שער בדקה ה-28. האורחת נותרה ב-10 שחקנים, ויטאלי יאנלט הגרמני העלה את ברנטפורד ל-1:2 בדקה ה-50 והיא עדיין הייתה צריכה שער נוסף, אותו סיפק המחליף הפיני מרכוס פורס בדקה ה-81.

תקציר ה-1:1 בין סוונסי לבין בארנסלי בחצי גמר הפלייאוף/ספורט1

סוונסי - בארנסלי 1:1 (1:2 בסיכום)

שנה אחרי שהפסידה לברנטפורד בחצי גמר הפלייאוף, סוונסי צלחה את השלב הזה כדי לפגוש את אותה יריבה הפעם בגמר, על הכרטיס הנכסף לפרמיירליג. הקבוצה שסיימה את העונה הסדירה במקום הרביעי, ניצחה 0:1 בחוץ וגם הפעם עלתה ליתרון עם שער נהדר של מאט גריימס בדקה ה-39. בארנסלי לחצה והשיגה את השוויון מרגלי קולי וודרו בדקה ה-71, אבל לא הצליחה להשלים מהפך ולהעפיל לגמר אחרי עונה מרשימה בניצוחו של המאמן הצרפתי ולריאן איסמעאל. סוונסי תנסה לשוב לפרמיירליג אחרי שלוש שנים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully