וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב זועמת על דחיית גמר הגביע: "ההתאחדות עושה מה שהיא רוצה"

גמר הגביע הוזז מה-30 במאי ל-2 ביוני, והאדומים זועמים: ייתכן שנצטרך לשחק בלי חלק מהשחקנים שמסיימים חוזה ונציגי נבחרות

ההתאחדות והמנהלת הוציאו הערב (חמישי) הודעה משותפת בנוגע להמשך משחקי הליגה בפלייאוף העליון וגמר הגביע. הבשורה היא שגמר הגביע בין הפועל תל אביב למכבי תל אביב ייערך ביום רביעי, 2 ביוני.

המחזור האחרון בליגת העל ייערך ב-30 במאי והמשחק הנותר בפלייאוף התחתון בין בני סכנין להפועל תל אביב ייערך בדוחא ביום שני הקרוב, 24 במאי. מחזור הסיום בפלייאוף התחתון של הליגה הלאומית ייערך ב-25 במאי, יום שלישי, בעוד את הפלייאוף העליון יסגרו שלושה משחקים יום לפני כן. משחק המבחן של ליגה א' בין מ.ס. טירה למכבי קביליו יפו יתקיים ב-23 במאי באצטדיון רמת גן.

המחזור הקרוב בליגת העל ייערך ביום ראשון הקרוב. לפי ההודעה, הפועל באר שבע תארח בטדי את עירוני קרית שמונה ומכבי פתח תקוה באותו יום ובאותו אצטדיון את מכבי תל אביב. כמובן שזה נתון עד לשינוי.

שחקן הפועל תל אביב סיאנדה קולו. אריאל שלום
יחמיץ את הגמר? סיאנדה קולו/אריאל שלום

מי שמאוד לא אהב את דחיית גמר הגביע היא הפועל תל אביב, שעלולה להיות חסרה מספר שחקנים עם המשחק אכן ישוחק ביוני. סיאנדה קולו וארנסטס שטקוס מחויבים לצאת לנבחרות שלהם, ובנוסף הקבוצה מסיים את הופעותיה בליגת העל ביום שני הקרוב, מה שיוצר לה פער של קרוב ל-20 יום עד הגמר. כמו כן, שחקנים רבים הזמינו טיסות באלפי דולרים, ויש שחקנים נוספים שחתומים עד ה-31 במאי ולא ניתן יהיה לחייב אותם לשחק.

"הולכת להיות מלחמה, אין מצב שמשחקים בתאריך הזה. בהתאחדות לא יכולים לעשות מה שהם רוצים וכולם ירקדו לפי החליל שלהם. זה לא עובד ככה. קבעו ב-30 במאי, שישחקו ב-30 במאי", אמר גורם בקבוצה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully