וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוני לוי: "לא אידיאלי להתאמן ככה, אבל החיילים עובדים קשה מאיתנו"

עודכן לאחרונה: 20.5.2021 / 20:16

מאמן באר שבע רושם עוד משחק ללא ניצחון: "המשחקים בפלייאוף העליון מאוד קשים". רן בן שמעון: "אם נגיע לאירופה זה יהיה הישג ענק"

מאמן הפועל באר שבע רוני לוי. לירון מולדובן
לא מצליח לנצח עם באר שבע. רוני לוי/לירון מולדובן

הפועל באר שבע המשיכה את העונה מאכזבת שלה עם 2:2 מול מ.ס. אשדוד באצטדיון בחיפה. הקבוצה של רוני לוי הייתה חייבת לנצח כדי לשמור על סיכוי סביר להשיג את המקום הרביעי והיא כמעט עשתה את זה, אבל אגודלו נעצר בקורה בתוספת הזמן. סלליך בישל לרוזה וכבש לבאר שבע, אבל ספורי ומוואסי עשו מהפך זמני לאשדוד המצוינת, שככל הנראה תסיים את העונה במקום השלישי המכובד מבחינתה.

טום בן זקן מ.ס. אשדוד. מאור אלקסלסי
יהיה עם אשדוד באירופה? בן זקן/מאור אלקסלסי

רוני לוי מאמן באר שבע אמר: "זה קשה מאוד להתאמן ככה, לא אידיאלי. אבל החיילים עובדים יותר קשה מאיתנו. הולך לנו קשה, יש ימים שהולך יותר קשה. אני כן מרוצה מהמחוייבות של השחקנים. הפלייאוף העליון מאוד קשה. אנחנו ננסה לעשות עוד קצת ולדחוף יותר".

רן בן שמעון: "קשה מאוד להביא אנרגיות לאור המצב. מקווה מאוד שזה יסתדר ואם הקבוצה תגיע לאירופה זה יהיה הישג ענק. מגיע כל הכבוד לשחקנים שלי שיחסית למצב מייצרים כדורגל בכלל לא רע".

טום בן זקן הקפטן של אשדוד אמר אחרי המשחק: "קודם כל אני רוצה להביע את הערכתי לחיילים ולתושבי העוטף שעוברים תקופה לא פשוטה. לא התאמנו שמונה ימים, צריך להגיד כל הכבוד לשחקנים. הראינו שאנחנו רוצים לנצח. זו עונה קשה. קורונה, הרבה פציעות. רוצים להגיע לאירופה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully